Yamaha Jog R

Advertisement - register to remove this

Manu76

Burn and rise...
Die yasuni Z is een dijk van een uitlaat. Ik heb deze ook gehad op mijn 70cc. Prop eruit en gassen.

Beter ff doorsparen dus want yasuni is gewoon goed.

KriZz KrozZ

New Member
En wat denk je van deze https://www.m2trading.com/nl/websho...LW6vt806Ki8m7zjqtmO9zmhpvxrDvMAsaArwvEALw_wcB is toch wat goedkoper want het is een ouder scootertje alleen mijn uitlaat is lek. Is dit ook een terugloop?
Dat is een SITO. SITO is een goede uitlaat qua kwaliteit en prestaties. Het is wel geen hoogtoerige race-uitlaat zoals de Yasuni Z ofzo, SITO is eerder laag/middentoerig. SITO's werken goed op een laagtoerige setup met een 70cc (gietijzer) cylinder bv. De uitlaatbuis aan begin uitlaat is altijd van een behoorlijke diameter bij SITO, wat deze geschikt maakt voor 70cc. Op een 50cc origineel cylinder ga je ten opzichte van een originele uitlaat ook zeker een prestatiewinst bekomen in koppel/optrek/snelheid.

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Zou zelf ook voor de standaard look uitlaat gaan. Wat je vooral niet wilt met deze dagen is een WOK aan je broek.. Die yasuni uitlaat word snel zonder van je geld uitlaat. Heb je hem 2 maanden eronder, kan je hem weer eronder uit gaan halen. Een minarelli blok heeft vermogen ten over met een LC cilinder. Dus standaard look uitlaat zou prima moeten lopen.

Anders koop je een standaard BETA ark uitlaat.

dnh300

Member
Zou zelf ook voor de standaard look uitlaat gaan. Wat je vooral niet wilt met deze dagen is een WOK aan je broek.. Die yasuni uitlaat word snel zonder van je geld uitlaat. Heb je hem 2 maanden eronder, kan je hem weer eronder uit gaan halen. Een minarelli blok heeft vermogen ten over met een LC cilinder. Dus standaard look uitlaat zou prima moeten lopen.

Anders koop je een standaard BETA ark uitlaat.
Heb de sito uitlaat! Bedankt voor de reacties

Advertisement - register to remove this