Hoe kom ik daar precies achter?Heb je nog wel compressie?
ik heb geen 12mm carb meer liggen, voorheen deed die het eenmaal gestart prima met de 17.5 mm carb. Enige probleem was dat die pas na een minuut kicken starte, en dat die soms hoog in de toeren bleef hangen dus ik hoopte dat op te lossen door de carburateur schoon te maken, en de gaskabel in te olieën. Maar nu start die dus helemaal niet meer.Heb je nog een 12mm carb liggen? Zoja, kijk eens of die het daarmee doet.
Deed ie het voorheen goed met de 17.5?
daar heb ik nog niet naar gekeken, ga ik morgen doen.Hoe is de staat van de membraan plaatjes?
Ik heb dit setje van AlieX voor 3 a 4 euro.Ik heb het ook niet op de electrische choke,
vaak gezeik mee gehad .
Daar heb ik nu een handchoke op gezet , weer 1 ding minder dat kapot kan gaan of falen.
( k parts heeft op dit moment een kortingactie op veel onderdelen, niet verder vertellenChokeset handbediening Mezoly voor PHVA/PHBN carburateurs
ChokesetMet deze chokeset van Mezoly is het mogelijk om je elektrische choke om te bouwen naar een handschoke.Passend op: PHVA/PHBN carburateurs (met elektrische choke aansluiting)www.k-parts.nl
Kan wel kloppen dat die van de Ali hetzelfde is als de Mezoly maar dan een stuk goedkoper.Ik heb dit setje van AlieX voor 3 a 4 euro.
Moet bij mijn Ark wel altijd het accu deksel verwijderen om de shoke te bedienen. Geen idee hoe dat bij een Jog bereikbaar is.
Dan zou ik gelijk carbon membraanplaatjes er bij bestellen van kparts , die ongeveer rond de 12 euro kosten van Doppler .Ik ga dat setje bestellen, en ook gelijk de bougie vervangen. Ik zal als ik het binnen heb hier laten weten of het heeft gewerkt of niet.
Dan zou ik gelijk carbon membraanplaatjes er bij bestellen van kparts , die ongeveer rond de 12 euro kosten van Doppler .
Dan zijn de membraanplaatjes sowiezo goed als nieuw en geeft de scooter een betere gasreactie. Win win .
Membraanplaatset Doppler S2R voor Minarelli Horizontaal (Std membraanhuis)
Membraan plaat set Doppler S2R Hoogwaardige membraanplaatset van Doppler. Deze platen zijn te monteren in het originele membraanhuis. Door deze platen te monteren is er vaak een verbetering in de gasreactie en het koppel waar te nemen. De platen zijn 0.30mm dik. Type: Membraanplaat setMerk...www.k-parts.nl
choke omgebouwd, scooter starten, ik hoor wat knallen en de uitlaat vliegt eraf bij de cilinder...Choke ook omgebouwd?