Yamaha jog r probleem met het wegrijden

MM185

New Member
Hallo ik heb een Yamaha jog r 70cc thuis staan heb er de laaste tijd probleem na probleem mee maar valt allemaal te verhelpen maar ik sta nu echt vast want heb geen idee wat dit is

Als ik met mijn scooter probeer weg te rijden dan hapert en stottert en schiet die steeds met tikkende geluiden waarvan je schrikt vooruit maar daarna rijd die wel alleen als ik vanuit stil staande positie weg probeer te rijden gebeurd dat steeds

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen

Advertisement - register to remove this

maxo

Active Member
Hallo ik heb een Yamaha jog r 70cc thuis staan heb er de laaste tijd probleem na probleem mee maar valt allemaal te verhelpen maar ik sta nu echt vast want heb geen idee wat dit is

Als ik met mijn scooter probeer weg te rijden dan hapert en stottert en schiet die steeds met tikkende geluiden waarvan je schrikt vooruit maar daarna rijd die wel alleen als ik vanuit stil staande positie weg probeer te rijden gebeurd dat steeds

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen
Gebeurt dit ook als die warm is? Dan wijst het namelijk op een te rijk mengsel of te weinig lucht, check je bougie eens.

Dr70 speedfight

Geen dr meer
Zou de koppeling ook even nakijken als ik jou was. Aangezien het alleen bij wegrijden is. Tot wat voor snelheid blijft het geluid het doen? Benzine mengsel zou het ook kunnen zijn maar lijkt me raar dat het alleen bij wegrijden is

Advertisement - register to remove this