Hoi, ik heb een yamaha jog R uit 2004 met een Dr50 snel cilinder, nou heb ik er recent een yasuni R op gezet maar hij zit in het begin niet goed genoeg op toeren en komt hij nauwlijks vooruit, dit probleem had ik ook al met mijn vorige uitlaat (sitoplus weet even niet welk model) maar niet zo erg als nu. Zodra ik bij de 50km/pu kom dan begint hij wel flink te blazen omdat hij dat op toeren zit en gaat hij nog door tot de 85km/pu,
Ik heb nu 4.3 gram rollen met nog originele vario (nee de rollen zijn niet te licht), zwarte malossi trekveren en gele malossi drukveer. Maar kan het echt zijn dat ik nog lager moet gaan in rollen? Of heeft iemand anders suggesties hoe ik hem hoger in toeren kan laten lopen vanaf het begin af aan zonder dat de topsnelheid heel erg omlaag gaat? want het hindert best erg
Alvast heel erg bedankt
Ik heb nu 4.3 gram rollen met nog originele vario (nee de rollen zijn niet te licht), zwarte malossi trekveren en gele malossi drukveer. Maar kan het echt zijn dat ik nog lager moet gaan in rollen? Of heeft iemand anders suggesties hoe ik hem hoger in toeren kan laten lopen vanaf het begin af aan zonder dat de topsnelheid heel erg omlaag gaat? want het hindert best erg
Alvast heel erg bedankt