Yamaha Frame Met Puch Blok Loopt Niet Help!!

Status
Not open for further replies.

Bacardie

Well-Known Member
Hallo Allemaal,

Ik heb een Yamaha RD Frame met puch blok (Aanlopen)

Ik heb hem van iemand overgekocht en hij liep goed. Behalve dat hij niet volgas ging. Ik heb er toen een filter onder gezet want, die zat er nog niet onder en mensen zeiden tegen mij dat dat schadelijk kon zijn (inverband met vieze lucht).

Toen liep die weer volgas.

Toen was de benzine op ( Mengsel, Olie + Benzine) 1 op 40. Maar ze hadden alleen 1 op 50 dus hebben ze er iets olie bij in gedaan.

Toen reed die niet meer.

Ik heb de carburateur al schoongemaakt + Sproeier + Filter

Maakt geen verschil.

Trouwens je moet hem starten met wat gas de choke omlaag alleen als die koud is maar ik doe hem altijd omlaag. Dan druk je de waar de voorrem hoord te zitten in. Maar dat is anders want het is iets waar die vroeger mee moest versnellen ( Koppeling ofzo).

Trouwens toen ik de bougie eruit had gehaald was die nat. En een beetje zwart/bruinig. Kan er te veel olie inzitten?


Sorry voor de lange tekst maar ik wil het zo duidelijk mogelijk uitleggen. Want ik wil hem graag weer gebruiken.

Mvg,
Richard
 
Advertisement - register to remove this

als je de koppleinghevel heel de tijd induwt wanneer je hem aanloopt zal hij niet in gang gaan aangezien de piston dan ook niet op en neer gaat gaan
probeer eens zonder de die koppeling in te duwen te starten
mvg Cé
 
Ik moet de koppelling wel inhouden anders doet die niks hellemaal geen geluid. Ik heb geprobeerd zonder koppeling intehouden en dan doet die niks maakt geen geluid
 
als je de koppleinghevel heel de tijd induwt wanneer je hem aanloopt zal hij niet in gang gaan aangezien de piston dan ook niet op en neer gaat gaan
probeer eens zonder de die koppeling in te duwen te starten
mvg Cé

bij een puch maxi is kopp in knijpen koppelen ipv ontkoppelen
 
Heb ik het zo faking goed uitgelegd en dan komt niemand met reactie's :/ Nou geen punt hoor hij loopt al weer.ZONDER JULLIE HULP
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top