Yamaha dt50r loopt vast

Levy99m

Well-Known Member
hallo

Ik heb een yamaha dt50r en ik heb het probleem dat die telkens vast loopt. Ik heb al van alles geprobeerd
Het begon met een lekke kvs koppakking die ik ging vervangen en toen zag ik dat de zuiger helemaal stuk was dus die had ik vervangen. Nadat ik dat gedaan had en de afstelling opnieuw had gedaan kreeg ik meerdere warmlopers. Mijn achterwiel blokkeerd ik duw de koppeling in laat hem uitrollen en ik ken gelijk weer starten zonder problemen. Omdat mijn cilinder ook niet moeders mooitste was heb ik die toen maar laten honen voor de zekerheid en terug erop gemonteerd en opnieuw afgestelt. Ik merkte al wel veel verschil trok berer en hield het ook een stuk langer vol als eerst (1 uurtje) maar toen weer een warmloper. Heb toen extra olie bij de benzine gedaan, grotere sproeier, temp meter eruit gehaald zodat die altijd koelt maar nogsteeds geen vooruitgang had weer warmlopers. Het gebeurd telkens als de temp net onder het max zit op mijn display en met de oude zuiger kon in nog met de temp lamp brandend aan rijden. En aan de cilinder kan het volgensmij niet liggen er zitten wel wat goede krassen in maar hij loopt gewoon goed. Weten jullie miss wat ik nog kan doen ik ben ten einde raad.
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top