Yamaha DT50RSM

New Member
Ik heb een 2dehandse brommer gekocht een Yamaha DT50R SM 2010 als opknapper, de eigenaar der van zei tegen mij dat hij deze brommer had schoongemaakt gewoon met doekje met kappen der af gehaald maar toen weer geprobeerd te starten maar vonkte niet meer, heeft er een nieuwe accu ingezet maar werkte nog steeds niet, heeft nog allemaal kabeltjes doorgemeten naar andere persoon nog gebracht ook nog wat dingen gemeten en gekeken, toen heb ik hem gekocht
Ik heb de hele kabel boom vervangen omdat het ook een beetje in de war zat, onsteking(stator) vervangen had kabeltje tegen onderkant blok aan zitten met aansluiten heb toen nog gekickt kreeg geen vonk, maar wel kortsluiting van dat kabeltje met vonk, heb dat gerepareerd weer geprobeerd nog steeds geen vonk, bobini bougie dop met kabeltje vervangen nog steeds geen vonk, nog wat dingen Gemeten van massa bobini, cdi zat ik nog aan te denken maar zou toch niet kunnen door water schade?( miss los getroken kabeltje) is namelijk ook dure cdi (250€) display miss?

Eerste schakelbrommer dus ben nog een beginner
Iemand een idee zeg het dan asjeblieft alle info is handig
Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top