Aangeboden Yamaha bws / bw'S - moto gp Special Edition 2006 - mbk boost

Status
Not open for further replies.

soop

Well-Known Member
  • Conditie:
  • Gebruikt
  • Model:
  • Overige modellen
  • Vraagprijs: 800
  • Bouwjaar:
  • 2006
  • Kilometerstand:
  • 15.845 km
Beschrijving

Het is een nieuw type Yamaha BWS, zeldzaam in Nederland. Het is een speciale MotoGP editie. Dit type werd officeel gebruikt in de pit van de MotoGP races en maakt deze scooter nog zeldzamer.

Hij heeft een 2takt minarelli verticaal motorblok, alle onderdelen zijn goed verkrijgbaar, ook allerlei opleuk artikelen. Er zitten 2 TNT chrome kapjes , de originele zwarte hebben we ook nog.

Zeer recent grote beurt gehad, daarbij zijn de volgende dingen gedaan:

-Nieuwe Bougie
-Transmissie/ vertandingsolie vervangen
-Nieuwe V-snaar
-Nieuwe Rolletjes
-Nieuw luchtfilter element

Anderhalf jaar geleden ongeveer is de uitlaat vervangen, sito silent pro, en regelmatig met hittebestendige verf behandeld, dus die gaat nog wel even mee.

Alles werkt aan deze scooter, heeft regelmatig beurtjes gehad en hij heeft ons ook nog nooit langs de kant van de weg laten staan. Soms doet de benzinemeter het even niet, maar dat is een kleinigheid die gemakkelijk op te lossen moet zijn. Ook zit er een beschadiging in het vloerbord. Deze heeft altijd afgeplakt gezeten met een beetje zwart tape en valt dan ook niet echt op.

Topsnelheid zo'n 50/55 km per uur. Prop is uit de uitlaat gehaald om goed met het verkeer mee te kunnen komen, maar is nooit opgevoerd geweest.

Leuke, stoere en betrouwbare scooter met dikke banden die je niet snel tegenkomt bij het stoplicht.

Uiteraard heeft hij een kenteken.

Ik heb er altijd veel plezier van gehad en ik doe hem weg, omdat ik graag een andere wil.

Voor vragen kunt u even mailen naar sopa000@gmail.com de scooter is in amsterdam te bezichtigen, proefritje is mogelijk.

zwswjxpwvlxhkp38eqd24a.jpg

Shot at 2012-03-03
uzbas11bicpbx7svyrho7g.jpg

Shot at 2012-03-03
rj0tgqjan7iwvlhmzkizfw.jpg

Shot at 2012-03-03
ois67iq75lrzzjlvpwlqq.jpg

Shot at 2012-03-03
jwevgq4dgkcn6toqgl7yug.jpg

Shot at 2012-03-03
i2z2v63tiieswyklittdw.jpg

Shot at 2012-03-03
eiulmxucsrhly1902zgexa.jpg

Shot at 2012-03-03
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top