Is dit niet een beetje groot voor een 50cc?Hoofdsproeier: 86
Wat is de compressie dan?Cilinder gecontroleerd (staat is nog goed)
Nieuwe keerringen aan vliegwiel- en variokant geplaatst
Op valse lucht gecontroleerd?Aan de stationairschroef en luchtschroef valt niets af te stellen; de brommer reageert hier totaal niet op.
Dat lijkt mij op de foto te zien ook , meet eens hoeveel dit is , met een voelermaat . Zou meen ik in de buurt van 0,2 moeten zitten .de ring gap lijkt mij aan de hoge kant
ring gap is veel groten dan 0,2, zou je dan aanraden om ook een nieuwe zuiger te kopen, of komt het door de cilinder dat de zuiger niet meer zo goed sluit. op de fotos lijkt hij wel nog mooi rond.Dat lijkt mij op de foto te zien ook , meet eens hoeveel dit is , met een voelermaat . Zou meen ik in de buurt van 0,2 moeten zitten .
Zuiger speling is zo te zien ook rijkelijk veel . lees hier maar eens , speling zou omstreeks , 0,015 mm per cm diameter moeten zijn.
Staat onderin .
Zuigers en cilinders meten | MVWautotechniek.nl
Onderwerpen:Zuigerdiameter metenCilinderdiameter metenZuigerspeling Zuigerdiameter meten:Met een schroefmaat kunnen we de diameter van een zuiger bepalen. De schroefmaat brengen we haaks ten opzichte van de zuigerpen aan; op deze plek treden de meeste krachten op als gevolg van de leibaankracht...www.mvwautotechniek.nl
Heb je de krukas keerringen ook gecheckt ? En met remmenreiniger rond het spruitstuk gespoten ?kan echt nergens valse lucht nemen.
yes, allebei al gedaan, krukaskeerringen heb ik zelf vernieuwdHeb je de krukas keerringen ook gecheckt ? En met remmenreiniger rond het spruitstuk gespoten ?
Carterhelften zien er goed uit en met remreiniger er op te spuiten gebeurt er ook niks, spruitstuk heb ik al vervangen en oliepompaansluiting is goed afgesloten. Nu zijn er wel nog meerdere dingen aan de carb afgesloten waar ik niet echt weet waar ze voor zijnGaskabel zit niet te strak? Is er voldoende (vloeibare) pakking tussen de carterhelften? Daar zou hij ook nog valse lucht kunnen trekken. Geen scheuren in spruitstuk? Als je zonder oliepomp rijdt, heb je de olienippel op de carburateur goed afgesloten?