Yamaha Aerox

WessPost

New Member
Ik heb sinds kort een aerox met 2 maatjes aangeschaft als project. Nou hebben we wel een idee wat we willen maar ik ben benieuwd wat andere zeggen. We willen hem zoveel mogelijk laten lopen op mallossi. En een klein beetje handelbaar houden voor op straat ofzo dus geen tot zo min mogelijk frame aanpassing en met beplating en niet hoger als 70cc.

Wat zou nou een leuke setup wezen. Geld speelt geen rol hij hoeft niet morgen af te zijn
 
Advertisement - register to remove this

Waar bestaat je lijstje nu uit? Want voor minarelli is alles gewoon van malossi te krijgen dus je kan het zo gek maken als je budget wil.
 
Zou zelf niet zo zeer naar het merk kijken wat je wilt gaan kopen.. Wel de technische kant bekijken welk merk de beste oplossing kan leveren voor een vriendelijk prijs kaartje..


Bijvoorbeeld voor de piaggio new fly 4t die ik heb zou ik eerder voor de polini hi-speed vario kit gaan dan die van malossi..

Ten eerste malossi vraagt 66 euro voor hun vario, Polini vraagt 55 euro voor hun vario kit..

De polini vario kit is veel uitgebreider voor de genoemde scooter.. Aangezien de torsion controller er denk ik niet voor niets in die kit zit (juist om een probleem te verhelpen waarmee de scooter standaard aan lijd. Een overbrenging die niet constant kan draaien en ook matig optrekt..

Ook de vario hoekjes van polini zijn van veel hogere kwaliteit dan de standaard hoekjes (die zijn echt stront goedkope kwaliteit).
Ook doet het me goed dat ze er nog koppelings trekveren erbij leveren (en dat is denk ik niet voor niets gedaan)

Bij malossi krijg je een vario, de vario hoekjes van malossi zijn al lastiger te krijgen, een drukveer en een vulbusje en meer niet en dan betaal je er ook nog eens flink meer voor..


Zou zelf dus niet zomaar `dom` merk georiënteerd wat gaan aanschaffen, maar meer wat krijg ik voor mijn geld.. Overigens klink malossi wel erg stoer, maar het blijft ook maar een commercieel bedrijf dat spullen wilt verkopen.
 
Back
Top