Yamaha aerox vermogen verlies

daniel3847

New Member
Hallo, mijn scooter liep eerst 80 maar ging uit het niets nog maar 70. Verders met het optrekken is het gewoon hetzelfde + start nogsteeds net zo goed als normaal (1 kick). Ik heb mijn koppakking al vervangen omdat ik laatst een kv lekkage had. Scooter heeft rond maart nog een beurt gehad bij een maker en heb daar alles laten nakijken. Ook heb ik net mijn sproeier schoongemaakt; dat was ook niet het probleem.

Yamaha aerox 2016 2 takt 26.000km

Dr50 cilinder
Sito plus uitlaat
Std luchtfilterhuis met stage 6 element
Voor de rest std
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Had je wind tegen? Of is het al langer aan de gang?

Want we waren vandaag een Aerox met een T6 aan het afstellen en waaide bijna van de weg af.

Als je in Maart nog alles na hebt laten kijken gaan we ervan uit dat de vsnaar etc etc allemaal goed is. Dan wordt dit giswerk waarom het zachter gaat lopen.
 
Had je wind tegen? Of is het al langer aan de gang?

Want we waren vandaag een Aerox met een T6 aan het afstellen en waaide bijna van de weg af.

Als je in Maart nog alles na hebt laten kijken gaan we ervan uit dat de vsnaar etc etc allemaal goed is. Dan wordt dit giswerk waarom het zachter gaat lopen.
Hahaha had ik ook last van vandaag, nee het is al langer aan de gang. Wat bedoel je met giswerk?
 
Dat het de vsnaar/rollen kan zijn of verstopping luchtfilter. Zuiger die minder gaat worden. Verstopte uitlaat..Enigste wat ik je kan zeggen is dat je alles na moet lopen. Kijken waarom het zachter gaat lopen. Vanaf deze kant is het giswerk waarom jouw Aerox 10km zachter gaat lopen.

Je geeft al aan dat het goed loopt, start met een kick. Eigenlijk is alles goed behalve die 10km minder op top.

Voordeel is wel mocht je geflits worden dan is het bedrag ook minder dankzij die 10km.
 
Back
Top