Yamaha Aerox Uitlaat en Afstellen?

Marijn2552

Well-Known Member
Ik heb een paar vragen voor jullie! Ik heb vorige week een Yamaha Aerox Naked R 2014 gekocht. Alles aan de scooter is standaard ( ook al loopt die 48 kilometer per uur ). Het enigste nadeel aan een standaard Aerox vind ik de uitlaat, en daarom wil ik een andere kopen. Zelf dacht ik aan een Giannelli Extra Minarelli, deze valt in mijn prijs klasse van rond de honderd euro.

Maar wat doet dit met het geluid? Verschild het geluid tussen een standaard uitlaat en deze heel erg, of is het zonde van mijn geld om deze te kopen? Ik weet vrij weinig van scooters, daarom heb ik wat rond lopen googlen en overal stond dat ik bij het veranderen van mijn uitlaat de scooter opnieuw moet afstellen. Maar wat moet ik dan doen en wat houd dat in? En gaat mijn scooter ook harder lopen van deze uitlaat, of slechter?
Want het doel is eigenlijk een mooier, zwaarder en sportiever geluid te krijgen zonder dat mijn scooter veel sneller gaat lopen ( denk hierbij aan ongeveer 50-55 kilometer per uur maar liefst 50 ).

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top