Yamaha Aerox stuurkap verwijderen

lucaa

Active Member
Hallo allemaal,

ik heb sinds kort een Yamaha Aerox 2006. Online zie ik dat iedereen de stuurkap eraf haalt voor een kaal stuur, wat er naar mijn mening beter uitziet. Zelf wil ik dit ook doen. Bij deze de vraag: Hoe werkt dat dan met regen? Wordt je elektriciteit niet nat? Hoe voorkom ik dit?

Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Hallo allemaal,

ik heb sinds kort een Yamaha Aerox 2006. Online zie ik dat iedereen de stuurkap eraf haalt voor een kaal stuur, wat er naar mijn mening beter uitziet. Zelf wil ik dit ook doen. Bij deze de vraag: Hoe werkt dat dan met regen? Wordt je elektriciteit niet nat? Hoe voorkom ik dit?

Mvg
Daarvoor gebruiken mensen vaak een sportstuur, originele teller valt dan niet meer te gebruiken. Schakelaars wel
 
Zo veel water zal er niet in lopen hoor. En anders maak je ff een afdekplaatje he. En al word je bedrading beetje nat daar kan het makkellijk tegen hoor
Oke, bedankt voor jullie reacties. Ik ga hem er denk ik gewoon vanaf halen en kijken of alle bedrading een beetje veilig zit.
 
Oke, bedankt voor jullie reacties. Ik ga hem er denk ik gewoon vanaf halen en kijken of alle bedrading een beetje veilig zit.
Om kabels en/of schakelaars te beschermen tegen weersinvloeden, kan je dit gebruiken.
 
Back
Top