Yamaha Aerox R 2 pesonen er op?

Advertisement - register to remove this

Zit elkaar toch niet zo af te zeiken, wat is dat op dit forum, iedereen zit altijd te kankeren. Ok, de vraag is misschien niet van al te hoog niveau, maar toch, reageer dan helemaal niet en laat je dumbass reaktie achterhande.
 
Ik bedoel er eigelijk mee te vragen als je iemand achter op hebt ben je dan straf baar wat kunnen te cops je maken zal ik maar zeggen!

[This message has been edited by Silverforce (edited 24 May 2001).]
 
Originally posted by Silverforce:
Ik bedoel er eigelijk mee te vragen als je iemand achter op hebt ben je dan straf baar wat kunnen te cops je maken zal ik maar zeggen!

[This message has been edited by Silverforce (edited 24 May 2001).]

dit is toch echt wel de stomste vraag die ooit op dit forum is gesteld!

tuurlijk kunnen de cops je nix maken als je iemand 8terop hebt! als diegene maar een helm op heeft.
 
ik kan me er wel iets bij voorstellen dat hij dat vroeg WANT...
in me handleiding van me scooter staat
dat in sommige landen niemand achterop mag
TENZIJ er voetsteunen opzitten
enzo
 
staat er bij een aerox niet in, bij mij tenminste niet. misschien in de handleiding van nieuwere types wel. ik heb er een van 97, dus ik weet niet of er nu wat instaat...
 
In belgie ligt dit toch anders hoor, als je 16 bent mag je niemand mee achterop nemen, vanaf je 18e mag je wel iemand achterop nemen en moet die persoon een helm dragen (uiteraard)
 
Originally posted by Aprilia_Rs_Extrema:
Zit elkaar toch niet zo af te zeiken, wat is dat op dit forum, iedereen zit altijd te kankeren. Ok, de vraag is misschien niet van al te hoog niveau, maar toch, reageer dan helemaal niet en laat je dumbass reaktie achterhande.

Kom op man...deze man open 3 topic's, eerst over een helm, dan over of er een R leverbaar is oid en nu over deze onzin.

Dat kan toch allemaal in 1 topic?
 
Nou, hij vind mijn Sfera ook wel koel (heeft hij tenminste gezegd)
smile.gif
...

Nee, zonder gekheid:

Silverforce: ik weet niet uit welke grot jij bent gekropen (met alle respect), maar je presteert het elke keer weer om een compleet onzinnige vraag te stellen...

Ben trouwens stiekum wel benieuwd naar de volgende vraag
smile.gif
...

Eigenlijk probeer je ons dus te vertellen dat je compleet verbaasd bent, dat je met z'n tweeen op een scooter mag? Sorry hoor...

Trouwens: met z'n 2-en op een Aerox sux... koop dan een Piaggio (sorry Tim b)...

Greetz.
 
Back
Top