Yamaha Aerox R 2 pesonen er op?

Advertisement - register to remove this

Originally posted by SHaRP_EyE74:
Volgens mij vind Tim zowat alles kut wat geen zip of NRG is of zolang Arne of Rewd het niet heeft.


Dat is weer dikke onzin, heb zelf ook een mina gehad.

Het ging er gewoon om dat deze man zulke oerdomme vragen stelde, en toen moest ik ff laten weten dat ik alles kut vond.
Als er NRG of Runner of weet ik veel wat gestaan had had ik ook kut gezegd...sjonge

En Bart, NRG zit dus echt wel relax achterop heh
smile.gif
 
Originally posted by -=PIN=-:
Hoezo traag van begrip...
Denk na, waar woon jij? In een boerengehucht waar alleen tractoren rijden? Je hebt toch hopelijk weleens een Aerox zien rijden met 2 mensen erop....damn.

Uuh, ik ga niet voor Silvernogwat op komen, maar dit is niet echt een argument: als jij een opgevoerde scoot ziet rijden denk je toch ook niet: 'oh die rijdt opgevoerd dus mag het' ... Als je hem zo graag wil afzeiken doe het dan met een goed argument.

En als elk nieuw lid zo wordt behandeld zal er niet veel meer over blijven van dit forum.
(jeez en dat zeg ik...
smile.gif
)

SvR
 
Originally posted by Prozhen:
Eej AEROX ROELT AARS.
En met z'n 2'en op een Aerox kan makkelijk, mja BOEIE!!!!!!!
Aerox is phat, en heeft een goed blok, voorvork(PAIOLI), achtervering(PAIOLI, banden(PIRELLI SL36), remmen..
Alleen trillen al je schroeven eruit.

ik d8 dat alleen een ultimate een paioliveer had achter
ik heb er 1 van paioli op laten zetten ik heb t 2001 model ligt t daaraan misschien
en ohja de remmen zijn van brembo
wink.gif
wink.gif

en ik heb boppers standaard om n velgjes liggen
 
Originally posted by mike:
ik d8 dat alleen een ultimate een paioliveer had achter
ik heb er 1 van paioli op laten zetten ik heb t 2001 model ligt t daaraan misschien
en ohja de remmen zijn van brembo
wink.gif
wink.gif

en ik heb boppers standaard om n velgjes liggen


Ik heb Aerox2000 en daar zit een standaard paioli schokbreker op. Bij Aerox Max/ Ultimate krijg je een Paioli verstelbare veer gemonteerd, en een gare analoge toerenteller mja.
 
Eej AEROX ROELT AARS.
En met z'n 2'en op een Aerox kan makkelijk, mja BOEIE!!!!!!!
Aerox is phat, en heeft een goed blok, voorvork(PAIOLI), achtervering(PAIOLI, banden(PIRELLI SL36), remmen..
Alleen trillen al je schroeven eruit.
 
Originally posted by Silverforce:
Waar moet ik opletten als ik deze scooter koop motorice gezien?>

Ik kan ook nix zeggen, maar dat doe ik niet... Waar heb je het in godshemelsnaam over? Koop je hem tweedehands ofzo? Kun je je vraag even beter formuleren, bijv:

-Hoe voer ik mijn Aerox op...
-Hoe lang moet ik hem inrijden, en op welke manier...
-Welke olie moet ik gebruiken...
-Moet ik de eerst 500km Euro 98 gebruiken
smile.gif
...

Vraag voor mijn part waar je varioring zit...

Greetz.
 
Back
Top