Yamaha aerox probleem

Sil boon

New Member
Hallo ik heb laatst mijn yamaha aerox blok helemaal uit elkaar gehaald. Toen hebben we een nieuwe carter helft erop gezet omdat de remblok bevestiging was af gebroken op de oude. Nu hebben we hem helemaal in elkaar gezet en nu start hij wel alleen hij loopt alleen maar stationair en geeft soms een knal uit de uitlaat en komt niet vooruit. We hebben een nieuwe cdi erop gezet omdat we dachten het door de ontsteking kwam.
iemand een idee?
Het is trouwens een Standaart aerox alleen prop uit uitlaat en vario ring hebben we tijdens het openhalen ook verwijdert
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

lopen de toeren wel op als je gas geeft? En ik zou zeggen eerst je carburateur uitspuiten met rijmreiniger daarna uitspuiten met een compressor als je die hebt als je die niet hebt gewoon terug monteren werkt hij nog niet. Dan gewoon even naar een scooter zaak gaan en door hun laten schoon maken. Je wilt niet weten hoeveel scooters ik al heb gemaakt door alleen de carburateur schoon te maken.
 
lopen de toeren wel op als je gas geeft? En ik zou zeggen eerst je carburateur uitspuiten met rijmreiniger daarna uitspuiten met een compressor als je die hebt als je die niet hebt gewoon terug monteren werkt hij nog niet. Dan gewoon even naar een scooter zaak gaan en door hun laten schoon maken. Je wilt niet weten hoeveel scooters ik al heb gemaakt door alleen de carburateur schoon te maken.
Ja heb al meerdere keren de carbarateurschoon gemaakt, we hebben ook geprobeerd de vario ring weer terug te zetten maar hielp niet
 
Back
Top