Yamaha aerox opvoeren!?

Scooternewbie

New Member
Goedenavond allemaal,

Zoals mijn naam al zegt ben ik nieuw met scooters. Wat ik wel weet is dat ik voor de yamaha aerox ga (welk model weet ik nog niet). Ik wil hem wel graag harder laten gaan, ongeveer 90 kmh. Ik wil hem ontgrenzen wat moet ik daarvoor doen? Ik wil een snellere uitlaat erop welk ik wil, is nog de vraag. Moet ik mn cdi vervangen? En is er meer nodig om de scooter 90 te laten gaan? Ik hoor het erg graag!

Met vriendelijke groet,

TS

Edit: Welk model raden jullie aan?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je stelt nogal veel vragen terwijl je niet eens weet welk model scooter je eigenlijk wilt hebben.

Denk je echt dat men hier serieus op in gaat ?

Keep on dreaming...............
 
Je stelt nogal veel vragen terwijl je niet eens weet welk model scooter je eigenlijk wilt hebben.

Denk je echt dat men hier serieus op in gaat ?

Keep on dreaming...............

Was er nog wat vergeten bij te zetten. Voorderest heb je ook helemaal gelijk, maar straks neem ik een model en dan kan ik er niet mee doen wat ik er aan wil doen en dan leg ik toch liever de zekerheid hier op een forum. ;)
 
Ik denk dat hij levensmoe is van alle hectiek in de wereld..

Ik vind het niet erg dat de scooter 90 loopt, maar je moet er toch wat werk dan voor doen en enige eigen inzet wordt zeker gewaardeerd :) Maar ik vraag me wel altijd af hoe mensen aan een getal komen. Ik wou vroeger ook gewoon zo hard mogelijk met de spullen die ik had.
 
Vind het zelf niet zo nodig om 90km/u te kunnen. Dan was ik wel voor me motor rijbewijs gegaan en een 125cctje gekocht.
Ook al voer je je scooter op. Denk dat je heel blij mag zijn dat ze je niet gaan staande houden als je uberhaupt al de 60km/u aantikt.
Maar zulke snelheid is vragen om je kenteken echt voor goed kwijt te raken. Dat is te veel spelen met de `vrijheid` die je nog hebt.
 
Volgens mij gaat het hier om een 2takt.. Om een 4takt zo hard te laten lopen, moet je echt rijk zijn en een hele lijst aan een pret pakket installeren. Anders haal je dat nooit.
 
Back
Top