Yamaha Aerox Opvoeren 2018 4T J. Costa

FlyingDutch

New Member
Hallo,

Vandaag heb ik een J. Costa vario in mijn aerox gezet. Dit is gelukt maar hij ging niet harder dan 55, terwijl bij een vriend van mij, die nog de pre-facelift model heeft dus 2017 en eerder, ging die 78.

Ik vraag me dus af of die anders begrensd is.
Of ik iets fout doe maar ik heb bijna alles geprobeerd.
 
Advertisement - register to remove this

Tuurlijk is die anders begrensd, altijd op de ECU zit een begrenzer die ingesteld staat op een max toerental waar deze niet over heen kan gaan..
Misschien hebben ze die limiet wat verlaagd bij het nieuwere model.. Kan zijn dat hij nog een oude software versie draait en jij een aangepaste nieuw versie hebt.
 
De nieuwe aerox is heel moeilijk sneller te krijgen, J.costa vario is dan ook niet mijn favoriet, ik zou voor de polini hi-speed gaan.
Maar verwacht geen wonderen!!!!
 
De nieuwe aerox is heel moeilijk sneller te krijgen, J.costa vario is dan ook niet mijn favoriet, ik zou voor de polini hi-speed gaan.
Maar verwacht geen wonderen!!!!
hey, ik weet dat ik echt veel te laat ben met reageren hierin maar heb een vraag, ik ben van plan mijn Yamaha aerox uit 2019 op te voeren (voor zover dit kan) met een nieuwe vario, heb van veel mensen gehoord dat de polini hi speed het beste is maar op de easyparts website staat dat er dan nog een lamda sonde emulator bij moet. is dit echt nodig? en hoeveel gram rolletjes zouden jullie in de vario doen?
 
Back
Top