Yamaha Aerox moet harder lopen 100+km/pu

Aeroxmares

New Member
Hallo ik heb nu een Aerox hij loopt nu rond de 85-90 km/PU alleen ik wil hem nog harder laten lopen
Setup:

Cilinder: DR70 70 cc
Carburateur: orgineel 17.5 mm
Variateur: orgineel
Rollen: 4,5g
Drukveer: blauw
Trekveer: geel

Bouwjaar 2007 en km stand 10.000

K ben van plan om een Malossi carburateur van 19mm er in te zetten met een powerfilter
Ook ben k van plan een Malossi variateur er in te zetten en daarop weer de rollen en veren af te stellen
Zou dit helpen want ik wil hem opvoeren naar zeker 105km per uur of meer
Wat zou k nog meer allemaal kunne doen??
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hallo ik heb nu een Aerox hij loopt nu rond de 85-90 km/PU alleen ik wil hem nog harder laten lopen
Setup:

Cilinder: DR70 70 cc
Carburateur: orgineel 17.5 mm
Variateur: orgineel
Rollen: 4,5g
Drukveer: blauw
Trekveer: geel

Bouwjaar 2007 en km stand 10.000

K ben van plan om een Malossi carburateur van 19mm er in te zetten met een powerfilter
Ook ben k van plan een Malossi variateur er in te zetten en daarop weer de rollen en veren af te stellen
Zou dit helpen want ik wil hem opvoeren naar zeker 105km per uur of meer
Wat zou k nog meer allemaal kunne doen??
Dubbele remschijven voor en achter, motorpak, banden, ophanging, helm.
Nee ff zonder bijdehand te doen, 105 op een scooter, zou ik motorscooter kopen, met geel kenteken.

Je bent toch niet verzekerd zoals je nu gaat. Ik maak me zorgen om t frame enz. En je veiligheid.
Suc6, !
 
sneller cilindertje pakken en grotere carb

Ik ga zelf rijden met een roze top 70cc 21mm carb en binnnenrotor onsteking en yasuni c16

dat gaat wel richting 120 hopelijk
 
Dubbele remschijven voor en achter, motorpak, banden, ophanging, helm.
Nee ff zonder bijdehand te doen, 105 op een scooter, zou ik motorscooter kopen, met geel kenteken.

Je bent toch niet verzekerd zoals je nu gaat. Ik maak me zorgen om t frame enz. En je veiligheid.
Suc6, !
sneller cilindertje pakken en grotere carb

Ik ga zelf rijden met een roze top 70cc 21mm carb en binnnenrotor onsteking en yasuni c16

dat gaat wel richting 120 hopelijk
Binnenrotor doet niet veel goeds voor je top, omdat je daarmee gewoon niet de massa hebt om op top goed snelheid te behouden, je kan beter een snelle vliegwiel ontsteking halen.
 
O ja.....
Levensverzekering, nog belangrijker
Uitvaartverzekering.
En nee, I'm not joking, I have it myself 2.
De uitvaartverzekering bedoel ik

Bij Inshared heb ik zelfs de tegenpartij even goed of misschien zelfs beter verzekerd
 
Last edited by a moderator:
Back
Top