Yamaha aerox Gianelli extra chrome?

Lekser

Well-Known Member
Hallo Iedereen,

Ik hoop dat jullie mij zouden kunnen helpen met wat informatie.

In januari heb ik een nieuwe aerox gekocht een 2010 model dus. Na 3 weken standaard heb ik mijn vario ring eruit gehaalt. En nu vind ik het weer tijd voor de volgende stap. Ik zou er graag een gianelli extra chroom onder zetten.

Ik vraag me af hoe hard me scooter zou lopen met de gianelli extra chroom eronder die ik dan wil kopen bij opvoeren.nl of bij easyparts. Is de uitlaat dan al ontgrenst of zit er nog een begrenzing op? En wat zou mijn topsnelheis zijn met begrensde gianelli extra chroom? en zonder begrensd extra chroom? natuurlijk beide zonder vario. Zou mijn aerox ook redelijk optrekken? *D

Met vriendelijke groeten,

Leks
 
Advertisement - register to remove this

Als je hem goed afstelt zal hij lekker optrekken ja...
80km/h moet te doen zijn, als hij begrensd is kom je niet verder dan 50km/h, die begrenzer zit er niet voor de sier in.
 
Als je hem goed afstelt zal hij lekker optrekken ja...
80km/h moet te doen zijn, als hij begrensd is kom je niet verder dan 50km/h, die begrenzer zit er niet voor de sier in.

niet verder dan 50km/u (begrenst) ? 80km/u vind ik te snel voor me aerox zou graag tegen de 70 aan zitten. Weet IEMAND hier een oplossing voor?:?
 
vorige week had een vriend nog rollerbank 80km/h naja correctie eraf van 3 km/h ofzo naja zit niemand op minder weerstand word ook weer meegerekend en dat gaat er nog af en dit dus naja,.. bleef 68 over boete van 66 euro.. valt nog wel mee dus
dag later sprak ik er nog 1tje hier in kampen ze willen niet eens een rollerbank gebruike tenzij ze echt zien die loopt gevaarlijk hard zeggen ze... ze trokken hem met een hoop stof uit de kast :) maarja ik weet ook niet waar je woont en of ze hem daar wel vaker gebruike. mahja het valt wel mee die rollerbanken.
 
vorige week had een vriend nog rollerbank 80km/h naja correctie eraf van 3 km/h ofzo naja zit niemand op minder weerstand word ook weer meegerekend en dat gaat er nog af en dit dus naja,.. bleef 68 over boete van 66 euro.. valt nog wel mee dus
dag later sprak ik er nog 1tje hier in kampen ze willen niet eens een rollerbank gebruike tenzij ze echt zien die loopt gevaarlijk hard zeggen ze... ze trokken hem met een hoop stof uit de kast :) maarja ik weet ook niet waar je woont en of ze hem daar wel vaker gebruike. mahja het valt wel mee die rollerbanken.

Ja ik woon in Rotterdam daar hebben ze achterlijk veel rollerbanken...
 
vorige week had een vriend nog rollerbank 80km/h naja correctie eraf van 3 km/h ofzo naja zit niemand op minder weerstand word ook weer meegerekend en dat gaat er nog af en dit dus naja,.. bleef 68 over boete van 66 euro.. valt nog wel mee dus
dag later sprak ik er nog 1tje hier in kampen ze willen niet eens een rollerbank gebruike tenzij ze echt zien die loopt gevaarlijk hard zeggen ze... ze trokken hem met een hoop stof uit de kast :) maarja ik weet ook niet waar je woont en of ze hem daar wel vaker gebruike. mahja het valt wel mee die rollerbanken.

Sorry hoor, maar het is verplicht dat er iemand op je scooter zit tijdens de meting, tenzij het een snor is, anders is de meting ongeldig.


@TS, een scooter stel je niet af op een bepaalde snelheid, je stelt hem goed af of niet goed af.
 
Sorry hoor, maar het is verplicht dat er iemand op je scooter zit tijdens de meting, tenzij het een snor is, anders is de meting ongeldig.

Volgens mij is dat niet waar hoor.

Ik ben ook eens gepakt met std uitlaatje, zat niemand op en ging toen 68 zonder correctie.

Gewoon zo'n zwarte koffer rollenbank, zo'n een met een smal groenverlicht schermpje is ook zonder iemand erop dacht ik, toen eens vrijwillig erop geweest, ging toen 73 met alles exact hetzelfde als toen ik 68 ging.
68 was in Zwollen en die 73 in Dalfsen, waar hij net ge-ijkt was.

Maarja, volgens mij moest er 'vroeger' iemand op zitten, tegenwoordig niet meer.
 
vriend van mij rijd ook rond met gianelli extra chrome,
heeft een aerox uit 2009,
die van hem haalt de 95.. hij heb er een begrenzer in zitten , waardoor die netjes 58 loopt op de roller...
zo kan je het ook doen!
 
Back
Top