Yamaha aerox begrenzer

Aeroxxxx4

Member
Hallo,
Ik wil mijn yamaha aerox 4 takt opvoeren met een regelbare begrenzer maar weet niet wat ik moet kopen en waar ik voor moet kijken. Weet iemand dat?
 
Advertisement - register to remove this

ten eerste kan je je vario ring er uit halen als die er niet al uit is,
zo niet dan zou ik het aanraden want dan kan die zonder cdi al sneller gaan naar 70+ ligt aan de setup en gewicht enz.
als je echt puur en alleen voor een regelbare cdi wilt gaan dan moet je hier ook letterlijk voor zoeken aka "Yamaha aerox 4t begrenzer" of wat dan ook.
weet als je er een terugloop uitlaat onder heb zitten dan is het altijd mogelijk dat er nog een prop in zit dan zou je die moeten verwijderen (minder vaak in 4takt uitlaten dan in 2takt)

ik hoop je hiermee een beetje geholpen te hebben

mvg
 
ten eerste kan je je vario ring er uit halen als die er niet al uit is,
zo niet dan zou ik het aanraden want dan kan die zonder cdi al sneller gaan naar 70+ ligt aan de setup en gewicht enz.
als je echt puur en alleen voor een regelbare cdi wilt gaan dan moet je hier ook letterlijk voor zoeken aka "Yamaha aerox 4t begrenzer" of wat dan ook.
weet als je er een terugloop uitlaat onder heb zitten dan is het altijd mogelijk dat er nog een prop in zit dan zou je die moeten verwijderen (minder vaak in 4takt uitlaten dan in 2takt)

ik hoop je hiermee een beetje geholpen te hebben

mvg
Heb geprobeerd om te kijken naar een begrenzer maar kan geen duidelijke dingen vinden alleen piaggio begrenzers.
 
Nou ik heb even zitten zoeken maar ik kan helemaal niks vinden voor de een of andere reden vind ie niks als een laatste hoop moet ik toch vragen kan jij de Aerox aan kicken of moet het met de e start?
 
Back
Top