Yamaha Aerox Begrenzer Standen Onbekend

Aerox123123

New Member
Hey,

Ik heb sinds kort een begrenzer op mijn Yamaha Aerox. Het is een DMP instelbare Begrenzer. Het aansluiten was erg eenvoudig. Alleen liep ik tegen 1 ding aan. Er staan allemaal verschillende standen op. Alleen ik heb geen idee wat ze allemaal doen. In de beschrijving staat alleen hoe ik de begrenzer moet aansluiten en hoe ik de verschillende standen moest veranderen. Verder kan ik helemaal niks op internet vinden.

Als iemand misschien toevallig iets hiervan weet zou dat erg fijn zijn. Ik zit al best lang te zoeken naar een goede stand, maar ik kan em maar niet vinden.

Advertisement - register to remove this

zou het niet doen.
Ik denk dat je advies te laat komt, @Aerox123123 heeft hem al in z'n bezit, kan elektronica niet retourneren en zit ermee opgescheept met die chinese rommel.

@Aerox123123 , waarom vraag je dit niet aan de doosjesschuiver van deze DMP begrenzer.
Het is toch niet normaal dat Cityparts elektronische onderdelen verkoopt zonder fatsoenlijke installatie manual.

Maar hoe moeilijk kan het zijn.
De zwarte hexadecimale schakelaar met de opschriften 0 t/m F (16 standen dus) is de grof instelling van het toerental waarop de begrenzer begrensd, de blauwe potentiometer is voor de fijn instelling.

Write your reply...
Back