Yamaha aerox 70cc sneller laten optreken

Peetje mill

New Member
Goedemorgen ik heb pas een.aerox uit volgens mij 2006 gekocht nu heb ik zelf al een paar aanpassingen gedaan zoals een dr 70cc minarelli horizontaal watergekoeld er onder gezet iemand anders heeft voor mij een 21mm carb met powerfilter eronder gezet wel met handshoke heb er zelf nog een nieuwe stage 6 pro replica uitlaat onder geplaats en een malossi multivar met 16x13mm rolletjes erin geplaats nou zit er een volgens mij rode drukveer en geen idee welke trekveertjes in zou em graag sneller willen op laten trekken wat kan.ik dan het beste aan drukveer en trekveertjes inplaatsen hoop dat iemand mij advies kan geven
 
Advertisement - register to remove this

Wellicht beter afstellen?


Zelfs een standaard setup die goed afgesteld is rijd beter dan een snelle setup die brak afgesteld is.
 
Met een standaard setup gaat ie alleen maar slechter rijden het enige wat ik nog niet gedaan heb is drukveer en trekveertjes maarja welke heb ik dan.nodig
 
Welke kan ik dan beter nemen de gele of de witte die ik bij me malosie varioset erbij kreeg kreeg zoveel reacties hier privé van mensen wordt er nu gek van
 
Welke kan ik dan beter nemen de gele of de witte die ik bij me malosie varioset erbij kreeg kreeg zoveel reacties hier privé van mensen wordt er nu gek van
Zou beginnen met een witte drukveer.. voor de rest alles standaard laten. dan je gewichtjes op punt zette.. dan je sproeier na kijken..
 
Back
Top