Yamaha aerox 50cc snel begrenzen met afstandbediening

Drokxz

New Member
Goeie avond,
ik vroeg mij af of iemand een idee heeft hoe ik mijn 50cc snel yamaha aerox kan begrenzen met een afstandbediening zodat ik gewoon door controlles heen kan komen.

Mijn setup is ongeveer:
Bouwjaar 2009
Cillinder stage 6 streetrace 50cc
Race membraam
Dellorto 17.5mm carb
Luchtfilter mat
Uitlaat leovince tt
Polini variateur
Malossi v-snaar
Malossi achterkoppeling
Achterschokdemper yss
En 6gram rolletjes

Is dit te begrenzen want ik heb vroeger ook jaren op 2 verschillende scooters gereden die op die manier was begrensd waren en ik krijg nu steeds maar te horen dat het niet kan ?

Hartelijk dank voor de tijd
 
Advertisement - register to remove this

Goeie avond,
ik vroeg mij af of iemand een idee heeft hoe ik mijn 50cc snel yamaha aerox kan begrenzen met een afstandbediening zodat ik gewoon door controlles heen kan komen.

Mijn setup is ongeveer:
Bouwjaar 2009
Cillinder stage 6 streetrace 50cc
Race membraam
Dellorto 17.5mm carb
Luchtfilter mat
Uitlaat leovince tt
Polini variateur
Malossi v-snaar
Malossi achterkoppeling
Achterschokdemper yss
En 6gram rolletjes

Is dit te begrenzen want ik heb vroeger ook jaren op 2 verschillende scooters gereden die op die manier was begrensd waren en ik krijg nu steeds maar te horen dat het niet kan ?

Hartelijk dank voor de tijd
Ik denk niet echt dat je daar ver mee komt. Sta jij maar bij de rollerbank met je terugloop uitlaatje. En je stage 6 cilinder. Je kan die agent niet vertellen dat die 45 loopt.
 
Nee er wordt nog aan geknutseld komt een on opvallende uitlaat op en wordt anders afgesteld maar in dat proces wou ik dus hem af kunnen stellen met een begrenzer zodat ik de keuze heb is dat wel mogelijk
 
Back
Top