Yamaha aerox 50cc polini handchoke

Leon_0183

New Member
Ik heb nu een tijdje een Yamaha Aerox
Ik heb er zelf een 50cc snelle polini cillinder opgemonteerd met een erg kleine chinese carubateur met elektrische choke deze carubateur heeft ook een rare maat sproeiers ik merk dat deze afstelling niet goed is en dit had ik ook wel verwacht met zo'n rare carubateur.
Maar mijn vraag is eigenlijk, is er ruimte bij voor een handchoke op mijn aerox en hoe zou die dan moeten komen?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb nu een tijdje een Yamaha Aerox
Ik heb er zelf een 50cc snelle polini cillinder opgemonteerd met een erg kleine chinese carubateur met elektrische choke deze carubateur heeft ook een rare maat sproeiers ik merk dat deze afstelling niet goed is en dit had ik ook wel verwacht met zo'n rare carubateur.
Maar mijn vraag is eigenlijk, is er ruimte bij voor een handchoke op mijn aerox en hoe zou die dan moeten komen?
Handchoke past gewoon op het normale spruitstuk alleen is het dan lastig om hem te bereiken, meestal word er dan een gat in de buddy gemaakt.
 
je hebt choke setjes die zowel bij je stuur kunnen als achterop je carter, maar buiten dat zou ik er een dellorto carburateur op doen, heb je teminste kwaliteit en makkelijker afstellen en je hebt electrische choke
 
Back
Top