Reply to thread

mn poulie zit dan helemaal omhoog als hij gemonteerd is, de drukveer zou ik niet zeker over zijn... ik heb een vsnaar van mezoly, minarelli 50 2t lange carter. Ik zou de drukveer binnenkort even kunnen controleren.

[automerge]1737387706[/automerge]

ik heb vrijwel alles vervangen op de cilinder en carburateur na (wel cilinderkop), ook alle pakkingen. Ik vind het geluid van een powerfilter juist leuk en daarom heb ik het geinstalleerd. waarom is het beter om de originele luchtfilter er weer op te zetten? Zodra de verhouding lucht en benzine weer correct is zou er toch geen probleem moeten zijn of zit ik fout?

[automerge]1737388178[/automerge]

waarom is het beter om de originele luchtfilter er weer op te zetten? Zodra de verhouding lucht en benzine weer correct is zou er toch geen probleem moeten zijn of zit ik fout? er zit een power1 cilinder onder van de vorige eigenaar, deze heb ik gecontroleerd en zag er nog erg netjes uit zowel als de zuiger. Ik zal binnenkort even controleren welke drukveer er onder zit. Ik heb mijn yasuni alleen in de bocht ontgrensd, is dit ook nodig in de demper? Ik had dit overgeslagen omdat ik verwachte dat er niet zo veel verschil in zou zitten en ik hem nogsteeds legaal wil laten lopen nadat ik alles getest heb.

Back