Yamaha Aerox 4T 2015

Julian W

New Member
Dag allen,

Ik heb momenteel een Yamaha Aerox 4T uit 2015, de scooter was afgesteld op 60km/u. Na een aantal maanden liep deze al 75km/u zonder dat ik zelf er iets aan had veranderd. Nou heeft hij vandaag z'n 15.000km beurt gehad en rijd hij weer 60km/u.

Nou vroeg ik me af wat is nou de beste manier om de Aerox 4T verder op te voeren naar een snelheid van rond de 80km/u?
En wat kan ik veranderen aan mijn scooter om hem meer trekkracht te geven?

Mvg,
Julian
 
Advertisement - register to remove this

Julian,

Ik begrijp dat 75 km per uur op een gegeven moment te langzaam wordt, vooral buiten de bebouwde kom, al vind ik het onverantwoord om met deze snelheid langs fietser/brommers/snorfietsen te scheuren op een smal fietspad.

Ik ken iemand die weken op het ziekenhuis heeft gelegen en nog steeds niet de oude is, door zo'n idioot

Ik zou toch gaan voor een motorrijbewijs dan kun je legaal hard rijden op plaatsen waar dit kan en mag!

Voor wat betreft de beurt die je scooter heeft gehad zou ik toch eens met de monteur gaan praten wat hij zoal heeft uitgespookt want bij een scooter die na een beurt ruim 15 km per uur langzamer rijdt is toch iets niet helemaal goed gegaan.
 
Back
Top