Yamaha Aerox 2 takt start niet meer

Bliksemman

New Member
Beste mensen,

Hopelijk kunnen jullie mij met dit probleem helpen. Ff geleden wou ik mijn scooter starten en liet hem paar minuten stationair draaien en toen ik gas wou geven maakte hij alleen maar touren en kwam amper vooruit toen viel die ook uit. Ik kon starten wat ik wou maar hij ging niet of heel soms ff aan. Toen keek ik of de bougie goed was hij vonkte wel gewoon toen deed ik er een nieuwe in startte de die gelijk en wou ik gaan rijden reed ik net de oprit af ging die weer uit toen heletijd niet aan kunnen krijgen ging ik een dag later naar de bougie kijken vonkte die ook helemaal niet meer.
 
Advertisement - register to remove this

ik denk je ontsteking kapot kan alles zijn alles eens controleren vanaf je bougiekabel tot je ontsteking en mischien eens cdi bekijken of die nog goed is er moet iets kapot zijn waardoor hij niet meer vonkt
 
Heb je je bougie er meteen uit gedraaid? Als je hem niet ziet vonken kan ook betekenen dat je bougie is vet geslagen. Dan vonkt hij wel maar moet je de bougie een klein beetje van massa af houden.

Beetje raar het probleem dat je hebt. Heb je er van tevoren nog wel perfect mee gereden? Hoelang staat hij al stil? Wat voor scooter is het?
 
Back
Top