| XZ-Tuning | zip lc

loser.gif
2 Lars@dragster
 
ik heb inmiddels me membraan en spruitstuk terug van boyd... is mooi gedaan, thnx daarvoor nog :)

me rox rad en twins stuurtje zijn geinstalleerd. hier 2 pix :)

index.php


index.php


ben mayb aanwezig op grou.. zie de peepz daar wel dan i guess :)
adioss, jasper

oja edit : let niet op me kvs reservoirtje.. die zit nog niet vast ;)
 
Ruben_09 said:
Kon ik al raden, maar neem aan dat je ook soms in de buurt wil rijden O-)

mja ik denk het niet miss op een industrie terrein maar op de gewone weg met 20pk is miss een beetje onverantwoordelijk, en ik denk dat sr-xtreme ver een verantwoordelijkheids gevoel heeft.
en op industrieterreinen zijn hoofdzakelijk rechte stukken
 
Stuurtje staat bruut jas :), toch nog gelukt om t erop te fixen zo te zien.
Ben benieuwd hoe je het vind rijden in de wijk :p
 
S`acht said:
en ik denk dat sr-xtreme ver een verantwoordelijkheids gevoel heeft.

Dat weet ik nog zo net niet zeker hoor 8P8P:p
Maargoed, het stuurtje is vet, zal alleen niet lekker sturen denkz :( Maja, bij het sprinten heb je et tog niet nodig, en de sprinthouding is door dit stuurtje zeker wel toppie geworden :) Nu kan zelfs jij em nog aan de grond houden :p

Spreek je morgen weer...
 
hahaha... @ s'acht : ik heb em idd voornamelijk voor de sprints en meetings, maar af en toe stukkie blazen in de buurt... kijken of alles nog ok is e.d kan geen kwaad tog ;)

ik probeer et wel altijd op een plek en tijd te doen dat zo min mogelijk mensen er last van hebben

en btw voor de sprints is et idd super ! en et sturen zelf vind ik wel meevallen, maja dat verschilt weer per persoon + je moet er ff aan wennen he
 
Twins stuurtje :X ... eerder een Puch stuurtje :W

Ik heb dus ook zon ding voor sprinten, maar vind het ook nog wel goed sturen in bochten :)
 
ach de jongens van twins waren orgineel met deze stuurtjes... dus ik noem et gewoon et ''twins stuurtje''

btw zijn die stuurtjes orgineel afkomstig van zundapp of kreidler (1 van de 2, d8 zundapp maar weet dus niet zeker)
 
Back
Top