| XZ-Tuning | Doofus Nrg mc²

ja dnek dta ik alles ga veranderen in de toekomst. deze setup ga ik in ieder geval niet meer anapassen. als ik harder wil pak ik het goed aan. en dat gaat cker nog gebeuren. eerst maar eens de wegliging en uiterlijk perfect maken :)
 
het frame spuiten was 2500 km geleden gedaan toen het een poject was :) toen werd het de alfa.
maarja frame is nu weer lelijk dus ga het niet weer opnieuw doen. aangezien het een straatscoot blijft voorlopig heeft het tog geen zin.
de roest die je ziet (op het stuur na) zijn de clipjes waar de schroeven doorheen gaan en het frame zit nog onder de modder enzo :)
dit is mijn frame kaal:
frame%20hammerite.jpg
 
woohoo kheb eindelijk mijn remsystemen binnen. op me achterwiel wacht ik NOG STEEEDS!

hier volgen wat foto's van me nieuwe aanwinst. vind die banjo's wel mooi :p en in beide klauwen zitten malossi rembloken.
heb er ook een paar sleutelhangers bij gekregen whehe volgens mij hadden ze er teveel ofzo :|

remsystemen1.JPG

remsystemen2.JPG

remsystemen3.JPG

sleutelhangers.JPG
 
ik heb ff de remmen erop gezet en zie het resultaat. alles moet trouwens nog schoongemaakt worden en ga niet blaten over de lelijke remschijf want dat gaat veranderen.

voorrem%20gemonteerd.JPG

rempomp1.JPG
 
Vandaag lekker 2km naar de delaer gelopen en 2km terug met in me handen. me blok, carb, spruitstuk, for race :) was kut lopen maar ik ben aangekomen. verder heb ik het volgedne in elkaar gezet:
- inlaat
- ontsteking
- vertanding

zie de fotos maar.....

inlaat1.JPG

inlaat2.JPG

rechts.JPG

links.JPG

vliewiel.JPG
 
trouwens ik had nog niet verteld dat ik er pro race lagers in gedaan heb inplaats van c3. want die c3 dingen die ze me bij de dealer aan proberen te smeren hebben niet eens 8 kogels. Het koste trouwens wel 2x zo veel :|
 
Ik heb weer ff aan me blokje gewerkt aangezien ik me verveelde.
op de fotos kan je zien wat ik gedaan heb. verder heb ik me blokje ook onder me scooter gehangen daar maak ik morgen wel even foto's van.

blok11.JPG

blok12.JPG

blok13.JPG

blok14.JPG

blok15.JPG

blok16.JPG
 
Aangezien je je toch verveeld kan je best tijd maken om je blok eens schoon te maken, schuurpapier+brakecleaner+tandenborstel+doek doet wonderen. Spuit gelijk ff je ontstekingskapje en je spatboardje zwart of wit ofzo, en het zal er allemaal al een stuk leuker uitzien :)

Ennuh...als je een keer bij je pa bent, kom dan ff langs, kunnen we voetenplank ruilen tegen gashandle :)
 
eey doofus

ziet er leuk uit, ben benieuwd wie er sneller is, rule of jij?!

beter rijd je scoot tegen de tijd dat we naar oisterwijk gaan :)
 
me scooter zit wee rin elkaar. ik heb nu lekker zwarte handen :)
het volgende moet nog gebeuren:
- uitlaat demper fixen
- gas handle erop
- koppeling en vario erop
- bout in me cilkop.

verder zit hij dus al in elkaar. ik wilde fotos nemen maar me batterijen waren op. ik heb wel 1 fototje van me runnervelg die ik er nu al onder gezet heb.

Morgen hoop ik meer foto's t ehebben als ik me batterijen opgeladen heb.

achtervelg.JPG
 
ik ben ff bezig geweest aan mijn scoot en ik ben best al ver.
als je de foto's ziet denk je echt dat het een rag scoot is. maar dit komt doordat de kappen geschuurd worden :) dus daar hoeven jullieniets over te gaan zeggen. verder ben ik alles behalve te vreden over die voorvelg. deze moet ook zeker een runner velg worden. Over 10 minuten ga ik de carterkap bij het postkantoor ophalen en maak ik daar ook wel even fotos van.

het volgende moet ik ff doen om hem rijdend te krijgen:
- uitlaat erop
- ringetjes op achterwiel
- afsluit bout in de cilkop
- gas handle

hier de foto's:
nuachter.JPG

nulinks.JPG

nuvoor.JPG
 
hij rijd :) allene met std sp pijp :(
dit gaat van de week weer veranderen in een yasuni r
verder rijd hij wel goed en heb ik veel bekijks door me e13 :)
volgende week gaan me kappen maybe meegespoten worden met de runner van thomas (kleur Parelmoer donkerpaars/donkergroen/donkerblauw). ik heb ff een snelle soup gemaakt hoe het er dan ongeveer uit moest gaan zien.
let niet op de kwaliteiten want ik had haast :)

nrgxzt2.jpg
 
yo doof, ik vind dat dat ding van je nog best wel chill vlamt met std pijp... zie je nog wel vandaag, ooi jasper
 
Back
Top