| XZ-Tuning | Doofus Nrg mc²

ik heb het een en ander aan onderdelen eraf gehaald.
ik rijd nu dus met standaard uitlaat tijdelijk en ik heb me rechte spruitstuk en e13 filter verkocht.

de reden voor deze actie is dat het teveel aandacht vroeg als ik sochtends naar school ging enzo :)

iig heb ik nu weer geld en ga ik dinsdag naar motorcross aad en koopmans.

bij koopmans haal ik ff een killswitch en bij motorcross aad een snelgas.
verder haal ik dinsdag ook nog een sportstuurtje als ik een mooie zie.

plannen:
bedrading eruit
sportstuur erop en polijsten
killswitch erop
Verlichting op accu aansluiten
ontsteking zonder lichtspoelen erin
Remklauwen rood spuiten
voorvork polijsten
voorvork olie verversen
rempotten/rem hevels polijsten
vliegwiel polijsten

ik ben voorlopig dus weer ff zoet :) ik ben nu ook hard me kappen aan het schuren maar daar gaat tog aardig wat tijd in zitten wil je het goed doen :) binnekort gaan de kappen naar de spuiter.
 
Changed my mind! :(

ik heb de nieuwe kosten binnen van de verzekering en die zijn niet zo gunstig. ik heb dus besloten hem nog qua kappen mooi te maken en te verkopen. dus bij interesse :) als er een goed bod komt verkoop ik hem nu al :) met verzekering tot mei.

hij hoeft niet dicht want zolang hij niet verkocht word blijf ik eraan bezig.
 
ik ben gematst omdat ze me vader kennen :|

iig. ik rijd vanuit school naar huis ff lekker blaazen.
zie ik verder op het fietspad 2 fiets joden. boeit geen reet dus ik zagjes richting hun. gaan ze de weg blokkeren met hun fietsen. dus ik gaf ff vol gas met de hoop dat ze opzij gingen maar nee. op het moment dat ik dat deed zag ik 2 motorjoden die me ook op stonden te wachten.
ik stoppen ga met ze lullen en ik was dus de lul.
ik was me portomonee vergeten dus had niks bij me. verder gingen ze me schooltas doorzoeken en me buddybak bekijken.
ik mee naar bureau op de roller....

Roller:
ik zet hem d'r op en kick hem aan. ze zetten het voorwiel vast en gooien het gas open. krak. voorwiel schiet los. dat touw waar hij mee vast zit door midden geblazen :)
iig ze zetten toen de rollerbank tegen ene muur zodat me voorwiel tegen die muur stond. ze lieten hem rustig op toeren komen en ineens gas open. die kilowat meter leek net een toerenteller zoals hij ging. maarja iig ze wilden geen volgas geven omdat de rollenbank dan kapot zou gaan. (aan de ene kant best trots :))

we liepen ermee op het binnenpleintje van politie bureau. een motoragent ging op mijn scooter rijden. kwam het voorwiel steeds van de grond enzo. zegt die agent: Dit is wel cool :p

ze waren met 4 agenten me aan het naaien. ze lulden over een articel 5.
betekenden dat mijn scooter nu werd ingenomen en vernietigd. en ik zou een boete krijgen voor volgende:

- Constructie snelheid >> € 250
- Achterband glad >> € 40
- Certificaat niet bij me >> € 40
- Verzekerings papieren niet bij me >> € 40
- 1 zijkapje zat er niet op >> € 40
- Clipje helm zat niet goed vast >> € 40

ik ging bijna huilen en zag me bankrekening al in rode cijfers staan.
ik moest dus mee het bureau in en moest afschijt van mijn scoot nemen.
slot moest ik al mee naar huis nemen enzo...
ik dus wachten in de wachtkamer met een kopje warme chocolade melk (gratis :)). zij oficier van justitie bellen enzo.
bleek dus dat deze man mijn vader kende. en aangezien ik ene speciale achternama had wist hij dat het mijn vader was.
dus hij kwam naar me toe en vertelde dat hij me ging matsen..

- Constructie snelheid >> € 250
- 1 zijkapje zat er niet op >> € 40

+ ik moet binnen een week een nieuwe achterband hebben en me verzekerings papieren en certificaat komen laten zien.

kortom ik heb nu dus geluk bij een ongeluk.
Overigens betekent dit nu ook het einde van mijn nrg. hij gaat in onderdelen verkocht worden.
dus bij interesse in dingen.. laat het me weten....

IK STA NU IN DE COMPUTER BIJ DE POLITIE. HEB HET ZELF GEZIEN. ALS ZE ME AANHOUDEN EN IK SCOOR WEER 2 KW HEEFT DE OFFICIER BIJ DEZE TOESTEMING GEGEVEN VOOR VERNIETIGING.
 
hoe de kanker krijg je een boete voor een misende zijkap.
daar is geen wet voor volgens mij hoor, dus als ik me zijkap bewerk dus er wat uitfreez krijg ik dan de helft van de boete ofzo.
maar zeer nice projectje:)
 
Originally posted by Kuit@NRG
hoe de kanker krijg je een boete voor een misende zijkap.
daar is geen wet voor volgens mij hoor, dus als ik me zijkap bewerk dus er wat uitfreez krijg ik dan de helft van de boete ofzo.
maar zeer nice projectje:)

Je mag niet met scherpe punten met je scooter rijden, dus er zal vast wel een onbeschermde scherpe hoek te zien zijn ofzo en daarom de boete.
 
precies.
de agenten in kwestie vonden mijn cdi wel heeeeeeeeeeeeeel gevaarlijk uitsteken :|


@ Pronk tuurlijk krijg je die plank nog :)
 
das dus echt klote man
sterkte dermee, ik zou der wel werk van maken, maja je bent al gemats, sommige die hier inbeslag zijn genomen, kregen m gewooin terug, wel 500 e boete :(
 
toch was die handelwijze van die agenten weer zó fout.
ik ontdek wel 4 of 5 punten die helemaal niet hadden mogen plaatsvinden.
tis iig. jamer.
 
Originally posted by Doofus
IK STA NU IN DE COMPUTER BIJ DE POLITIE. HEB HET ZELF GEZIEN. ALS ZE ME AANHOUDEN EN IK SCOOR WEER 2 KW HEEFT DE OFFICIER BIJ DEZE TOESTEMING GEGEVEN VOOR VERNIETIGING.

Sta JIJ of je framenummer in de computer?
 
Back
Top