XTH runner

Status
Not open for further replies.

LXSpeedfighterz

Fryslân Boppe
Hier dan eindelijk eens wat vooruitgang van de runner:)

Begon allemaal met een opgekocht wrak, waarvan de helft ongeveer miste (foto volgt nog).

Na veel nieuwe onderdelen reed ie eindeiljk, en nu dan eerst aandacht voor het optische gedeelte:

Kleuren: Roze / zilver(chroomachtig)
Stuur: Binnenkort TNT

* geen contactslot
* geen lichten/knipperlichten
* roze luchtfilter
* roze carterkap
* roze kappen
* chromen middenvoorkap
* chromen voetenkappen

30 april 2005:
De dag van het oudhollands spuitwerk :)
vandaag de oude kappen gespoten, hoefde niet netjes want komen toch nieuwe kappen :p Maargoed, zo weet ik alvast hoe het eruit komt te zien :D

XTHrunner%2520001.jpg
XTHrunner%2520002.jpg
XTHrunner%2520003.jpg
XTHrunner%2520004.jpg
XTHrunner%2520005.jpg
XTHrunner%2520006.jpg
XTHrunner.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

He sletje....

Eindelijk komt er wat gang in dat ex-wrak van je )

Komt helemaal goed, nu nog astellen ;)
 
ik denk dat dit eerder voor scooterbase.net is als er geen plannen+ verhaal bijkomen...
alleen spuiten is niet genoeg voor een projecttopic, dan zou iedereen er eentje kunnen openen... :rolleyes:

wel leuk kleurtje... :+
 
Anders geef je een lijst met de onderdelen die er nog onder moeten komen of er al onder zijn, en maak daar eens foto's van ofzo. Dit topic stelt gewoon niets voor.
 
denk niet dat het de bedoeling is hier te laten zien hoe je je scooter "opknapt"

Je zult je scooter wel om moeten bouwen tot ten minste een beetje een special scoot, en daar lijkt dit niet echt op...
 
had er al veel verhalen over gehoord van ricardo maar nu eindelijk project page :D ga em cker volgen hehe en beter die kleuren binnenkort rijd heel harlingen er mee :s
 
denn1s said:
Wanneer is je scooter een project, en wanneer is het meer voor www.scooterbase.net?

Een project bouw je vanaf het begin aan op, je post dus foto's hoe hij eerst was, en hoe je het opbouwt, het moet dan ook iets speciaals zijn.
Je scooter is meer voor scooterbase als: je simpelweg geen plannen hebt,
hele kleine plannen hebt en alleen je scooter wilt laten zien
:rolleyes:

Als ik de topicstarter was zou ik het toch ff wat aanpassen.
 
Mensen relaxt....

Het hele uitgebreide verhaal komt nog....
Maar we zijn m eerst straat-waardig aan t maken, als je ziet hoe dat ding eruit ziet op de foto(voorkant), dan zie je meteen de hele status....

Op dit moment ligt er een Gilardoni 74cc en 21mm Do te w88 om geplaatst te worden....

Hij word dezelfde kleuren als de mijne ;) op de achtergrond :)

En binnenkort zodra er nieuwe kappen zijn, komt er een hele uitgebreide update ;)
Op dit moment een paar kleintjes....
 
Het is mss stom dat ik het zeg...... maar toch doe ik het.
Is het mss nie verstandiger als je wat meer klaar hebt om dan pas een topic aan te maken.

Want ik kan nu ook al wel een topic aanmaken voor als ik na de zomer een sprinter ga maken maar da heeft gewoon nog geen nu, dus zet uhm gewoon op scooterbase neer en als ie wat meer "project waardiger" is zet uhm dan hier neer.

Gr Tim
 
psycho said:
Op dit moment ligt er een Gilardoni 74cc en 21mm Do te w88 om geplaatst te worden....
ow ja dat doet t em :winner: :z

zijn jullie een btje van de verkeerde kant ofzo? met die ijselijk roze kapjes...:rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top