Xtc

Arnold MHR

Well-Known Member
Ok, ik weet dat het allemaal niet goed enzo is, maar ieder zijn eigen keus.

Vanavond H4L in Rotterdam, een maat van mij gaat ook mee. Die voelde ook wel iets voor een pilletje, dus hij had zelf gergeld en ik ook. Stel dat hij er bijv eentje te kort komt ofzo, kan altijd, kan het dan kwaad om 2 verschillende soorten pillen door elkaar te gebruiken?
 
Advertisement - register to remove this

Mij lijkt het niet echt , er zit natuurlijk in de een weer iets meer/minder van een bepaalde stof dan in de andere, maar dit lijkt me niet zo'n probleem.

Ben benieuwd hoe anderen over je vraag denken, ik heb namelijk geen ervaring met verschillende xtc door elkaar.
 
in de 1 kan wat minder of meer MDMA zitten als de ander... Ik laat ze iig van te voren testen. Wordt et je eerste keer?
 
Zorg dat hij of jij ze niet in 1 keer neemt..beter eerst een kwart of een halfje doen, dan het resultaat afw8en...

En zoals Dave zegt..laten testen, maarja, dat is meestal geen optie @ een party.

Niet teveel tegelijk maar volgens mij kan 2 verschillende door elkaar geen kwaad :)
 
kan geen kwaad... en hoezo eentje te kort?? neem dan gewoon genoeg mee (je weet zelf hoeveel je "nodig" hebt,en is het je eerste keer neem dan niet meer als anderhalf en in etappes).. Het is niet slim op op feesten van wildvreemde mensen te kopen.
Beter neem je er genoeg mee en koop je ze bij je in de buurt bij iemand die je enigzins kent en waar je al meer wat van gekocht hebt..
 
In principe kan het geen kwaad om 2 verschillende te nemen, maar tis eigenlijk wel verstandig om te laten testen hoeveel mdma erin zit en dat er uberhaupt wel mdma in zit. Als het je eerste keer is zou ik niet te veel nemen. Gewoon met 1tje beginnen en pas de tweede nemen als de eerste zo goed als uitgewerkt is. Dat is na ongeveer 2.5 a 3 uur. Koop je pillen iig niet bij vreemden op een feest, je weet dan nooit wat erin zit...
 
Ook 2 verschillende werkende pillen door elkaar kunnen in theorie geen kwaad, en dat is het enige waar je je aan vast kunt houden.
 
al vreet je 40 verschillende pillen door mekaar dat maakt geen fuck uit....je hebt de kans dat er een wat sterkere tussenzit, maar dan nog is er niks aan de hand...je gaat alleen effe flink spac'n
 
Kan idd geen "kwaad" ligt er maar net aan hoeveel MDMA en overige rotzooi er in de ene pil zit en hoeveel in de andere.

Mmmmh ik loop te papegaaien :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Is het dan legaal om met [veel] pillen rond te lopen? :S

Ik heb er geen verstand van, want ik wil oud & gelukkig worden :)

Ga zo door met zuipen dan Bartje :p
 
ja dat kan.....maar het hoeft niet he....voor hetzelfdegeld heeft ie 4 "standje 69"......nou daar zou ik als beginnende gebruiker niet graag een hele van opvreten
 
Kan gewoon makkelijk meerdere soorten door elkaar.Maar koop niet van een vreemde op dat feest pillen omdat je niet weet wat je slik.Dus haal alleen goeie en je heb lol:*


:'( ik wou ook naar h4l,maar kan ni
 
Originally posted by Tim
Waar laat je zoiets testen?

Nou die laat je testen door er voor te zorgen dat ze bij Novadic terecht komen. Dat kan in Eindhoven door ze in te leveren bij zo'n Amerikaanse schoolbus die altijd bij Stratumseind staat!!!

8)
 

Similar threads

Back
Top