Xtc

Arnold MHR

Well-Known Member
Ok, ik weet dat het allemaal niet goed enzo is, maar ieder zijn eigen keus.

Vanavond H4L in Rotterdam, een maat van mij gaat ook mee. Die voelde ook wel iets voor een pilletje, dus hij had zelf gergeld en ik ook. Stel dat hij er bijv eentje te kort komt ofzo, kan altijd, kan het dan kwaad om 2 verschillende soorten pillen door elkaar te gebruiken?
 
Advertisement - register to remove this

Mij lijkt het niet echt , er zit natuurlijk in de een weer iets meer/minder van een bepaalde stof dan in de andere, maar dit lijkt me niet zo'n probleem.

Ben benieuwd hoe anderen over je vraag denken, ik heb namelijk geen ervaring met verschillende xtc door elkaar.
 
in de 1 kan wat minder of meer MDMA zitten als de ander... Ik laat ze iig van te voren testen. Wordt et je eerste keer?
 
Zorg dat hij of jij ze niet in 1 keer neemt..beter eerst een kwart of een halfje doen, dan het resultaat afw8en...

En zoals Dave zegt..laten testen, maarja, dat is meestal geen optie @ een party.

Niet teveel tegelijk maar volgens mij kan 2 verschillende door elkaar geen kwaad :)
 
kan geen kwaad... en hoezo eentje te kort?? neem dan gewoon genoeg mee (je weet zelf hoeveel je "nodig" hebt,en is het je eerste keer neem dan niet meer als anderhalf en in etappes).. Het is niet slim op op feesten van wildvreemde mensen te kopen.
Beter neem je er genoeg mee en koop je ze bij je in de buurt bij iemand die je enigzins kent en waar je al meer wat van gekocht hebt..
 
In principe kan het geen kwaad om 2 verschillende te nemen, maar tis eigenlijk wel verstandig om te laten testen hoeveel mdma erin zit en dat er uberhaupt wel mdma in zit. Als het je eerste keer is zou ik niet te veel nemen. Gewoon met 1tje beginnen en pas de tweede nemen als de eerste zo goed als uitgewerkt is. Dat is na ongeveer 2.5 a 3 uur. Koop je pillen iig niet bij vreemden op een feest, je weet dan nooit wat erin zit...