www.kwartjevankokterug.nu is ONLINE!! STRIJD MEE!!

Ze hebben er hard voor moeten leren. :+ Als jij een goede baan heb neem je het er ook wel van lijkt me. ;)

Ben het er wel mee eens dat ze er daardoor misschien anders door denken.
Maar goed, Einde van het jaar zal de benzine prijs niet veel gestegen zijn ten opzichte van nu. Benzine is bij ons station vannacht weer gedaald met 0,4 cent en zit nu op €1,561


(Heujjjj, Feest!)
 
Ze hebben er hard voor moeten leren. :+ Als jij een goede baan heb neem je het er ook wel van lijkt me. ;)

Ben het er wel mee eens dat ze er daardoor misschien anders door denken.
Maar goed, Einde van het jaar zal de benzine prijs niet veel gestegen zijn ten opzichte van nu. Benzine is bij ons station vannacht weer gedaald met 0,4 cent en zit nu op €1,561


(Heujjjj, Feest!)

Haha, benzine prijs gaat zeker nog wel stijgen. Erin geloven dat hij niet stijgt is alleen jezelf voor de gek houden :p
 
@ Mark: Zie het maar eens zo ver te schoppen als hun dan. Je weet best wat ik bedoel. ;)

@ Kees: Tuurlijk zal het nog wel stijgen, maar al die speculatie's dat het eind van het jaar 2 euro gaat worden is gewoon BS. Heb er met een aantal hoge piefen van (onderandere) BP een gesprek over gehad en daar heb ik aardig wat van opgestoken. :)

Btw. ik praat geen enkele cent goed ofzo hoor. ;)
 
@ Mark: Zie het maar eens zo ver te schoppen als hun dan. Je weet best wat ik bedoel. ;)

@ Kees: Tuurlijk zal het nog wel stijgen, maar al die speculatie's dat het eind van het jaar 2 euro gaat worden is gewoon BS. Heb er met een aantal hoge piefen van (onderandere) BP een gesprek over gehad en daar heb ik aardig wat van opgestoken. :)

Btw. ik praat geen enkele cent goed ofzo hoor. ;)

Dat is leuk dat een pompstation niet denkt dat hij stijgt, maar de regering is weer een heel andere groep.

Als ze in het nieuws aankondigen dat er een kans is dat benzine op het einde van het jaar 2 euro kost, speelt de regering daar op in.

Als er geen totale chaos uitbreekt, dan schopt de regering de prijzen gewoon omhoog, omdat toch niemand serieus actie onderneemt.

De dollar daalt ook nog steeds in waarde, maar toch gaan de benzineprijzen omhoog, vind je dat niet verdacht?
 
kutstreek dat ze op deze manier staken, beter voor niks rijden, zo krijgen ze niet echt sympathie van t volk.. kutloontje dat ze hebben verdienen ze wel makkelijk zo. Even zwart beunen een paar weken en dat loon is er alweer uit :+
 
Op een gegeven moment is het exit natuurlijk, dan pikken we het niet meer, net als het bedrijfsleven dat er zwaar onderlijdt.
En omdat het bedrijfsleven eronder lijdt, gaan de voor-rijd tarieven weer omhoog, dus is de consument weer de lul.

Kreeg je vroeger nog een goede kilometer vergoeding als je in Amsterdam werkte en in Friesland woonde.
Tegenwoordig moet je zelf bijleggen.

Waar gaat het heen.
 
kutstreek dat ze op deze manier staken, beter voor niks rijden, zo krijgen ze niet echt sympathie van t volk.. kutloontje dat ze hebben verdienen ze wel makkelijk zo. Even zwart beunen een paar weken en dat loon is er alweer uit :+

Verplaats je even in de situatie van een buschauffeur. Denk je dat het hem ook maar iets uitmaakt wat de algehele opninie van het volk is? Ze denken alleen aan een hoger salaris, en geef ze eens ongelijk met dat hongerloontje...
 
kutstreek dat ze op deze manier staken, beter voor niks rijden, zo krijgen ze niet echt sympathie van t volk.. kutloontje dat ze hebben verdienen ze wel makkelijk zo. Even zwart beunen een paar weken en dat loon is er alweer uit :+

Ze staken ook niet voor de sympathie van het volk? Maar om meer geld.
+ hoe ze het nu doen, denk ik dat de stakingen uit eindelijk meer effect heeft.
 
Ze moeten eerst is op tijd komen voordat ze gaan staken :+!
Als ik mijn werk niet goed doe en na mijn baas ga dat ik loonsverhoging wil kan ik toch ook in de strond zakken?







:+!
Nu even serieus, het is wel terecht dat die lui staken, ik vind het gewoon belachelijk dat hun bazen niet tot een besluit kunnen komen.
Door hun ligt alles plat en niet door de bus chauffers zelf.
Openbaar vervoer hoeft toch ook geen winst gevende organsatie te zijn?
Er word genoeg belasting betaald sinds Balkenende minister president is zijn er 18 belastingen extra ingevoert :X
 
we concureren onzelf de wereld uit, ook vind ik dat het openbaar vervoer een regerings kwestie moet zijn waar geen winst uit gehaald moet worden maar gewoon duidelijk en op tijd mensen mee kunnen reizen!
 
En dat was ook een zooitje, mensen veroorzaken nou eenmaal zooitjes, zo zijn wij.

Als je het aan de overheid overlaat maken ze wel geen winst maar gaat er een hoop geld onnodig over de balk.
 
Mjah dan krijg je weer belastingen verhogingen omdat er voor dat onderdeel weer extra geld moet komen.

Kortom, de consument is gewoon altijd de haas.
 
Verplaats je even in de situatie van een buschauffeur. Denk je dat het hem ook maar iets uitmaakt wat de algehele opninie van het volk is? Ze denken alleen aan een hoger salaris, en geef ze eens ongelijk met dat hongerloontje...

hadden ze ook kunnen bedenken voordat ze busschauffeur werden? Ben wel benieuwt wat ze nu eigenlijk verdienen. De reiziger die er totaal niets over heeft te vertellen in ze hemd laten staan is absoluut niet de manier imo..
 
Back
Top