wwhheeellllieee

Lieuwe

Super User
wheelie.JPG


Wheelie van Aerox-Guy
tongue.gif


[This message has been edited by Runner Rules !! (edited 18 April 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

waar slaat dit op runner regelt?
dit is m;n eerste (wheelie)
tongue.gif

beetje lullig maar ja
volges mij hebben we ook nog een leuk stukje film van runner rules=lieuwe.
die is nog veel vetter NOT!
 
op startpunt bij perso scoots (mijne staat onder markie) staat ook een foto van mij dat ik een wheelie maak wat is daar nou zo bijzonder aan joh als je scooter beetje vet getuned is gaat dat automatisch bijna man
 
Wheelien is simpel als hel man! Met wheelien bedoel ik dus echt wheelien he, met je poten op de scoot en ernaast hangend he!Ik kom de hele straat door met m'n originele scoot. Oke, in het begin niet, maar na verloop van tijd merkte ik dat het balanspunt hoger ligt dan je eigenlijk zou durven durft
rolleyes.gif
Het makkelijkst gaat het om helemaal achteren te gaan zitten, maar je komt veel hoger als je op het puntje van je zadel gaat zitten. Is wel wat moeilijker om 'm omhoog te krijgen, maar als je ene keer boven bent is het vetter. Ik zal wel es een nieuw videoclipje draaien met wat (echte) wheelies. Die post ikdan wel.

greetz Tim
 
He? leg nou nog eens uit, een vriend heeft een honda vision die trekt als een mongool en iemand anders kan al wel de straat door en ik kom nog geen 5 meter ver
frown.gif

ik kan echt nooit balans vinden en durf men voeten echt niet op die treeplank te zetten.
Tips graag

Greetz


(
smile.gif
zo kan je er nog een serieus probleem van maken)
 
Originally posted by Zillion:
Mijn broer kan ook heel erg goed wheelien, poten op de grond en gas, daarna kleine stootjes gas geven als je het balans punt bereikt hebt, kan hij trouwens op elke scooter eerst even proberen daarna zo de straat door, hij kan zelfs bochten maken op het achterwiel.

F i j n v o o r j o u


SvR
 
Neej, bedankt sjoerd, ik zit even enthousiast mijn verhaald uit de doeken te doen, krijg je zo'n reply, oke, het stond er ook niet helemaal 100% maare, als je weer commentaar hebt houd het dan voor je AuB
 
Mijn broer kan ook heel erg goed wheelien, poten op de grond en gas, daarna kleine stootjes gas geven als je het balans punt bereikt hebt, kan hij trouwens op elke scooter eerst even proberen daarna zo de straat door, hij kan zelfs bochten maken op het achterwiel.
 
Owke, Ik trek gewoon op totdat de koppeling heeft gegrepen, dan het gas los. Bij een originele scoot moet je dan effe opstaan en met een plof helemaal achteren gaan zitten en tegelijk volgas geven. Dan op het gas blijven tot je het balanspunt hebt gevonden. Dan moet je korte (echt heel kort en heel snel achtermekaar) gasstootjes geven en je kop naar het stuur doen (is een stuk gemakkelijker dan, maar kan voor de gevorderden ook zo). Probeer ook een beetje snelheid te maken, want dan ga je minder vlug scheef. Als je scheef gaat moet je gewoon met je knie, of als je erg scheef gaat met je hele been naar buiten gaan. Als je achterover klapt knijp je gewoon lichtjes je achterrem in en gaat dan gelijk weer op het gas, want anders gaat je voorvork naar de filistijnen en kun je je wheelie misschien nog redden. En als laatste, gewoon oefenen oefenen oefenen en nog es oefenen. Ik kan het ook steeds beter en kan steeds meer truucjes, bijv. met je knieen op het zadel enzo.


Originally posted by flash16:
He? leg nou nog eens uit, een vriend heeft een honda vision die trekt als een mongool en iemand anders kan al wel de straat door en ik kom nog geen 5 meter ver
frown.gif

ik kan echt nooit balans vinden en durf men voeten echt niet op die treeplank te zetten.
Tips graag

Greetz


(
smile.gif
zo kan je er nog een serieus probleem van maken)
 
Ik vind het tof om te doen!
smile.gif


Aleen het is ook superslecht voor men kilometerteller kabel, die breekt dan
frown.gif


Het is me 1 keer gelukt een heel eind te komen met me voeten op de stepjes, toen voelde ik me echt masterlijke
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


mwoaahh lekker boeiuh eigenlijk..

Greetz
 
Waar hebben jullie het wheelien dan (mee) geleerd, want je gaat toch niet met je splinksplinter nieuwe scooter wheelies doen of met je helemaal opgebouwde scooter ofzo. Want het gaat vaak zo dat je op je bek gaat ofzo de eerste xren lijkt me? Ik dee het laatst zelf ook en toen vloog ik helemaal achterover omdat ik dus teveel achterover hong ofzoiets... Stond gelukkig nog met mn scoot overeind!!

Mazzul
 
Originally posted by Zillion:
Mijn broer kan ook heel erg goed wheelien, poten op de grond en gas, daarna kleine stootjes gas geven als je het balans punt bereikt hebt, kan hij trouwens op elke scooter eerst even proberen daarna zo de straat door, hij kan zelfs bochten maken op het achterwiel.

das geen wheelien!! wheelien is voeten op je treeplank gas geven en naar voren moeten hangen omdat je anders 8er over gaat... DAT is wheelien beetje achter je scooter gaan hangen en dan het voorwiel de lucht in, nou STOER
 
Back
Top