SR-MARC-SR Well-Known Member 17 April 2001 #1 net ff 10 minuutjes wezen rijden.. en ik stopte me uitlaat smeulde gewoon na ....... vrij veel rook eruit.. en een VETTE warmte gloed ervanaf.. pas 120 km op teller
net ff 10 minuutjes wezen rijden.. en ik stopte me uitlaat smeulde gewoon na ....... vrij veel rook eruit.. en een VETTE warmte gloed ervanaf.. pas 120 km op teller
Jasper SM.. it's an attitude! 17 April 2001 #2 net nieuw dus, dat had een vriend van mij ook met zijn aerox, was de katalysator ofzow volgens hem........ Upvote 0 Downvote
net nieuw dus, dat had een vriend van mij ook met zijn aerox, was de katalysator ofzow volgens hem........
SR-MARC-SR Well-Known Member 17 April 2001 #4 stap ik net weer op de scooter binnen een kwartiertje ff stoppen ... VETTE rookpluim.. shit man .. Upvote 0 Downvote
SR-MARC-SR Well-Known Member 17 April 2001 #5 Nog ff en vraagje wat is zow'n beetje de BESTE afstelling .. van de luchtschroef voor een standaart scooter ? die je nog moet inrijden .. als de schroef dicht staat .. en dan 2 x omdraaien .. heeft tot conclusie .. weinig gas weinig trekkracht .. gelijk volop ..gas dan trekttie VLOT weg en als ik de schroef heel erg ver opendraai dan komttie bij vol gas trekttie langzamer .. kortom wat is de beste afstelling ? vanuit dichtstand voor de luchtschroef. Upvote 0 Downvote
Nog ff en vraagje wat is zow'n beetje de BESTE afstelling .. van de luchtschroef voor een standaart scooter ? die je nog moet inrijden .. als de schroef dicht staat .. en dan 2 x omdraaien .. heeft tot conclusie .. weinig gas weinig trekkracht .. gelijk volop ..gas dan trekttie VLOT weg en als ik de schroef heel erg ver opendraai dan komttie bij vol gas trekttie langzamer .. kortom wat is de beste afstelling ? vanuit dichtstand voor de luchtschroef.
b64 No one comes close 17 April 2001 #6 ik dacht dat je luchtschroef 1.5slag moest openstaan Upvote 0 Downvote
SR-MARC-SR Well-Known Member 17 April 2001 #7 ow ehm.. de mijne blijft dan pruttelen en slaat de motor af.. Upvote 0 Downvote
T TB Well-Known Member 17 April 2001 #8 Die katalysator wordt heeeeel erg heet. Waarom zit je eigenlijk aan je carb te kloten als je hem nog moet inrijden. staat echt allemaal wel goed hoor. Upvote 0 Downvote
Die katalysator wordt heeeeel erg heet. Waarom zit je eigenlijk aan je carb te kloten als je hem nog moet inrijden. staat echt allemaal wel goed hoor.
SR-MARC-SR Well-Known Member 17 April 2001 #9 Ik kan nergens met me poten vanaf blijven.. dat is een eigenschap van mij.. Upvote 0 Downvote
Bas Administrator Staff member 17 April 2001 #10 idd, de dealer zorgt daarvoor, anders rijd je toch gewoon ff langs, en zeg dat ie ff moet kijken, vinden ze meestal geen probleem Upvote 0 Downvote
idd, de dealer zorgt daarvoor, anders rijd je toch gewoon ff langs, en zeg dat ie ff moet kijken, vinden ze meestal geen probleem
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 17 April 2001 #11 Originally posted by SR-MARC-SR: heeft tot conclusie .. weinig gas weinig trekkracht .. gelijk volop ..gas dan trekttie VLOT weg Click to expand... Lekker niveautje weer ... Gewoon lekker vanaf blijven... Als hij bij luchtschroef 1,5 slag afslaat, zou ik eerder aan je stationairschroef gaan draaien... Greetz. Upvote 0 Downvote
Originally posted by SR-MARC-SR: heeft tot conclusie .. weinig gas weinig trekkracht .. gelijk volop ..gas dan trekttie VLOT weg Click to expand... Lekker niveautje weer ... Gewoon lekker vanaf blijven... Als hij bij luchtschroef 1,5 slag afslaat, zou ik eerder aan je stationairschroef gaan draaien... Greetz.