This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wouten zijn dom en lullen uit hun nek

NeoGeniX

Husqvarna SM450R
Ik ben voor het eerst in me leven aangehouden door onze vrienden in t blauw

Ze liepen te zwammen dat ik me helm op me achterhoofd had zitten enzo en dat ie niet vast zat. Nou ik stond echt met me bek vol tanden want ik had thuis me helm op me pan gezet en bandje vastgemaakt en naar school gereden. En toen kwam ik die 2 apen tegen...ze lulden dus maar wat...maarja ik heb me er dus uitgeluld want ik stond notabene ff te praten met die wout met helm op en bandje vast, dus die vond t al vreemd. Ik zei van ik kan nooit me bandje vastmaken als ik op de scooter zit, en ze reden achter 1 auto achter me notabene...maarja ik heb in ieder geval geen boete en dit verhaal is toch niet boeiend eigenlijk.

wat trouwens een reden voor hun vergissing kan zijn is dat er nog een sr achter me met een of andre aap erop en die ging een zijstraatje in toen de politie de straat in reed , maar die hebben ze zeker met mij verward ofzoiets 8P

Maarja wouten zijn dom
 
wouten zullen je altijd proberen voor wat dan ook een boete te geven...mja je je hebt wel geluk dat je geen boete had en orna jij afuuu
 
Tja, ook de politie maakt wel is een vergissing he, maar ze geven echt niet altijd een boete hoor, als je gewoon beleefd praat en zegt van hoe en wat dan matsen ze je meestal wel, mij dan. Of je moet voor hun neus een overtreding maken ja
 
die mongoolen denken zelfs als je een malossi sticker of shell sticker heb dat je een shell malossi scooter heb ik moest tig keer zeggen dat het een aprilia rs was
 
Bij mijn schreven ze gilera malossi op :W

had een zip sp maar er zaten alleen witte malossi stickers op.. en een gilera logo

die agente`s waren allebij blond
 
Last edited:
mijn benelli was een yamaha earox of iig een andere versie ervan 8P

ennuh...als je oprit van je huis niet afgezet is met een hek is het openbaar terrein en mag je er niet rijden met een onverzekerde scooter
 
Hehe, vriend van mij had ook al een gilera malossi. Bandje van je helm kan je trouwens wel onder het rijden vast doen hoor, ikke iig wel. Doe ik wel eens bij het wegrijden als ik haast heb ofzo. En tja black_phoenix, jij hebt dan ook wel een asociale oprit maarja nu goed dat ik weet dat het openbaar terrein is, dan geef ik binnenkort bij jullie op de oprijlaan een feestje
 
Originally posted by Tha rs master
die mongoolen denken zelfs als je een malossi sticker of shell sticker heb dat je een shell malossi scooter heb ik moest tig keer zeggen dat het een aprilia rs was

Dus politie moet lopende merken database zijn?
 
zullen we nu maar eens een keertje stoppen met het zeiken over de politie en hun acties?


We weten onderhand allemaal wel dat het een stelletje drollenpijpers zijn en dat ze weinig goed kunnen doen behalve op hun luie reet zitten


Vind het een beetje forum vervuiling al die loze topics met gezeik over wouten..............


Of ben ik nu een beetje aan het zeiken?

0?