World Of Warcraft

Ik ga nu ook Wow spelen.
Ik heb het een tijd geleden gedaan, maar toen had ik er helemaal geen zin meer in.
Welke realms zitten jullie?
 
Ik speel ook al een tijdje WoW.
heb een 70 mage/pala en een 72 warrior op Darkspear, Horde.
Ben tijdje terug een gnome rogue begonnen op Frostmane, pvp realms zijn zoveel toffer. Rogue is inmiddels lvl 71. Ik ben het questen alleen zoooooooooooo zat. Word helemaal gek zo langzaam als 't gaat, en heb al zo veel quests gedaan.
Heb in TBC geraid met mn pala, en later met m'n warrior, sunwell gecleared.
Ben voornamelijk gefocussed op pvp (arena) btw.

Nog mensen met hoge arena ratings / gladiator titles in TBC ?
 
Geen PvPer hier maar heb wel wat titles:
of the Shattered Sun
Ambassador
the Diplomat
the Explorer
Jenkins

En ik ben nog 2 achievements verwijderd van Salty, maar daarvoor moet ik nog de STV fishing contest winnen en 1 van de extreme rare fish vangen :/
 
niet om jou af te kraken, maar persoonlijk boeien titels me niet zoveel.

uit m'n hoofd gezegd heb ik op mn pala "Hand of A'dal" en die andere die je kreeg voor 't completen van de maggy attunement, of wat 't ook was. verder wat pvp titels, maar helaas nog geen gladiator.
 
right, enige titel die me wel boeit is gladiator title :p

De nieuwe titels zijn overigens wel vet imo, voor de eerste kill op de realm, zoals "The justice seeker" etc.
 
Die waren jammer genoeg onhaalbaar op de realm waar ik speel, daar is onderling teveel competitie tussen raiding guilds dus die titels waren zo vergeven :/
 
pre-paid card aangeschaft via bol.com, nou geeftie aan op de site dat de code niet klopt. Iemand ervaring/tips hoe te handelen in zo'n situatie?
Kan ik een nieuwe kaart aanvragen ?
 
ja, anders zou ik niet eens in kunnen loggen. ;o
zou voor de prepaid kaart overigens geen verschil moeten maken.

edit: opnieuw geprobeerd en nu doetie 't ineens wel 8P
 
gisteravond weer beetje gespeeld, warrior prot gespecced en lvl 73 gehit. levelen als prot is goed tof btw :) goede dmg ook.

meen je dat ? wat was je hier voor dan ?
Ik ben arms ook lvl 73 en doe gemiddeld 1100 dps. Toen ik prot. was deed ik de helft dps. lvlen gaat @ arms een stuk sneller.

protection is tof in een instance, maar daar level ik nu niet echt snel meer. dus ben ik arms gegaan om te questen.
 
Ik had op mn warrior voor lvl 70 t6 gear voor pve-dps, full s4 met s3 shoulders voor pvp dps, had ook een degelijke tankgear. Ik level nu met mn 4/5 S4 gear en vengefull shoulders als prot spec. Uiteraard is de damage lager als arms/fury, maar je kunt ook veel meer solo-en, zo goed als geen down-time, en veel meer mobs tegelijk aan.

hier linkje naar mn armory:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darkspear&n=Sebille

inmiddels lvl 74 btw.

even iets anders: mochten er mensen zijn die nog Wrath of the Lich King willen kopen, stuur me even een pm, ik heb er nog 1tje over, nieuw in verpakking.
 
Back
Top