Wok op een brom 125/180 zip

lp_046

New Member
Hey beste lezer, ik wil graag een 125/180 gaan aanschaffen omdat ik de vastlopende 70’ers wel zat ben.
Maar ik twijfel over twee dingen
1: een 4t halen en zelf gaan bouwen en mocht ik een wok krijgen terugbouwen
2: een kant en klare kopen en hopen dat het goed komt.
Maar nu mijn echte vraag.
Stel ik zou een 150 kant en klaar kopen zonder het 4t blok erbij, als ik dan een wok krijg kan ik dan gewoon een random 4t blok kopen om door de wokt te komen? Nee toch?
Bedankt voor het lezen en ik zie graag een reactie tegemoet!

Advertisement - register to remove this

Wat dacht je van je motorrijbewijs halen, je bent immers oud genoeg!

Want als ze erachter komen dat je bijna een 200cc onder je brommer hebt liggen, zal het wellicht niet bij een wok blijven !

Krijg je een ongeval met meer dan een beetje blikschade, ben je de pineut, misschien wel voor de rest van je leven !

Hey beste lezer, ik wil graag een 125/180 gaan aanschaffen omdat ik de vastlopende 70’ers wel zat ben.
Maar ik twijfel over twee dingen
1: een 4t halen en zelf gaan bouwen en mocht ik een wok krijgen terugbouwen
2: een kant en klare kopen en hopen dat het goed komt.
Maar nu mijn echte vraag.
Stel ik zou een 150 kant en klaar kopen zonder het 4t blok erbij, als ik dan een wok krijg kan ik dan gewoon een random 4t blok kopen om door de wokt te komen? Nee toch?
Bedankt voor het lezen en ik zie graag een reactie tegemoet!

Je hebt een type goedkeuring op alles na 2005. Dus je moet een blok met dezelfde motorcode hebben (het c-nummer) en als het niet het blok is dat origineel bij je frame geleverd is (matchen van blok en framenummer is er dus niet) dan moet je de herkomst van het blok tot aan chassisnummer kunnen verklaren officieel. Dat laatste doen ze niet heel lastig over als jij maar een koopovereenkomst hebt met degene waar jij hem van kocht.

Back