WOK melding snor

Gekkenhuis1974

New Member
Hoi, mijn zoon heeft een aantal jaar geleden een (nieuwe) BTC RIVA SPORT scooter gekocht. Binnen een jaar was de motor defect, ik heb er toen een nieuw GY6 blok onder gezet met een 45km CDI. Zoals de titel van het thread al aangeeft, heeft hij nu een WOK melding gekregen.

Afijn, alles nagelopen en de scoot is weer in orde. Maarrrrr…. ik heb er nu een 25km CDI ingezet en de scooter rijd nog steeds te hard volgens mij: 36kmpu. Wat kan ik eraan doen om ‘m langzamer te laten lopen? Of doet de rdw hier niet moeilijk mee (correctie eea). Graag advies…
 
Advertisement - register to remove this

Hoe meet je die 36 kmpu, gps of snelheidsmeter van de scooter?
Snelheidsmeter van de scooter wijkt altijd een aantal kmpu af en geeft altijd te veel aan.
De correcties die de RDW op de rollerbank toepast is 4+5kmpu=9kmpu.
Dus als je scooter 34 kmpu op de rollerbank van de RDW rijdt, wordt hij nog goedgekeurd.

Als je die 36kmpu gemeten hebt met een GPS-app zou ik toch, voor de zekerheid, een varioring plaatsen.

 
Km teller idd geeft hij 40 aan, ik heb met gps 36 gemeten
Post automatically merged:

Ik dacht sproeier, rolletjes oid maar vario ring had ik niet aan gedacht! Top! Dank voor je advies, ik ga eens op zoek naar de juiste maat, enig idee?
 

Denk dat die de sproeier maat in de zin van de doorlaat wilt weten.

Dat kan denk ik alleen iemand geven met een zelfde soort snor scooter en type motorblok.

Een snor cdi zou eigenlijk ook al moeten begrenzen. Een vario ring is alleen nog om een lichte correctie toe te passen.
 
Back
Top