This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wo 3

Status
Not open for further replies.
Shit man...gewoon lekker naar je werk...kaboem vliegtuig erin...al die onschuldige mensen dood. sjeez onbegrijpelijk

Dood aan de lui die dit bedenken. Dood aan de lui die gaan dansen op straat omdat andere mensen dood zijn. Hoe haal je dat in je domme Palestijnse roetkop?

nou ik denk dat de amerikanen binnenkort een paar paddestoelen gaan gooien
want deze aanslagen zijn denk ik nog maar het begin
het word nog veel erger

Originally posted by Martin Sanders
nou ik denk dat de amerikanen binnenkort een paar paddestoelen gaan gooien
want deze aanslagen zijn denk ik nog maar het begin
het word nog veel erger

jep amerika zou amerika niet zijn als het niks terug zou doen, we staan aan het begin van een mischien wel 3e wereld oorlog

Waarom denk je aan een wo3 dan? Denk dat echt niet. Zijn echt niet andere landen die tegen Amerika gaan oorlogvoeren hoor. Geloof daar nix van.

Weer een klein grapje tussendoor

Hebben jullie ook die mensen gezien die een herman brood imitatie deden? Vrij geslaagd om van de 100ste verdieping af te springen

Mja, blijf erbij, dit is gewoon zwaar ziek!

dat weet je nooit van het ene kan het andere komen.
Hoe denk je dat wo 1 begonnen is
met een aanslag, en dan werden alle allianties aangesproken.

T*ring zeg, wat een gigantische wereldramp is dit.
Je ziet gewoon in herhalingen mensen uit de ramen naar beneden springen...dit is echt te erg voor woorden.
En dan dat shot waarop je het 2e vliegtuig op het WTC ziet invliegen, OMFG, dit is echt gewoon een film...

Verder heb ik nog heel wat commentaar op bepaalde mensen die gereplied hebben in deze topic maar dat laat ik nu maar, we kunnen beter hopen dat alles goed gaat aflopen ipv op elkaar te gaan kankeren, er is al genoeg tragie op dit moment....

Arne en Bart (posten in deze thread veel) ik ben het 100% met jullie eens en die uitspraak van die vriend van Arne...

En Whaid... houd je smoel... gvd, met een smile naar die beelden kijken? Voel jij net als hun?! Vertrek dan nu maar naar dat kutland, waar je je thuisvoelt, ga daar nu feesten, en over 2 dgn lig je in je bloed in de goot! NL is een vriend van Amerika! we moeten medeleven tonen! Doe je dat niet, dan..... je begirjpt me!

WTF! Dit is WORSE!!!

Sure this is BEN LADEN... Kan niet anders. Toen ik de beelden zag van die feestende palastijen, wou ik in een fucking jet stappen en er wat aan doen!!!

Iemand die hier om lacht of blij is snapt het gewoon niet!

En wat nou amerika bemoeial? Het is het machtigste land die ergens vrede kan brengen omdat ze invloed hebben! Het is hun duty! Wat zij doen is GOED!

Fucking hell!!!! :|

dewds, wahid reageerd hier niet meer, dus PM elkaar.

En voor de rest zwaar kut voor die mensen enzo. Ik hoop dat de organisatie achter die gebeuren dus weggevaagd oid wordt, want dit is gewoon niet meer tof.

Ik heb wel filmpjes btw die ik straks ff zal uppen

cht ziekelijk

wie beraamt er nu zoiets?
hoeveel doden zijn daar niet?
4vliegtuigen vol mensen neer
2wtc towers waar 50 000 mensen inzaten ingestord
...

KILL die beni dingses daar

en al die KUT FUCKING palestijenen die stonden te dansen en vreudeschoten te vuren

schiet ze allemaal af gewoon

kben echt RAAZEND

Originally posted by Boeie

los je gelijk nog een probleem op, het probleem israel/palestina....

Laat ze ook gelijk die kanker bijbel in de fik steken :r

Want daar gaan al die kanker oorlogen om.

Verder is dit echt ziek, helemaal als je die beelden uit palestina ziet. Die mensen zijn echt vergiftigt. Zag je die blik in die ogen van die kinderen? niet normaal.

Hier zit echt een supergrote organisatie achter, dit doe je niet zomaar ff.

Ik geef niemand de schuld ervan, maar degene die het gedaan heb moet echt....djeez

triest

Status
Not open for further replies.