This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wo 3

Status
Not open for further replies.
Ik hoorde van Nastro dat Amerika Palestina wil bestoken met Chesna's8)

Geintje tussendoor, moet kunnen

Overal storten nu vliegtuigen neer man! Van mij mogen ze meteen een atoombom op Afghanistan pleuren als die Bin Laden hier achter zit.

Toch een kutland!

Aanslag opgeëist namens Palestijnse groep

DUBAI - Een anonieme man heeft namens een Palestijnse groep de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanslag op het World Trade Center. Een officiële woordvoerder van die groepring ontkende elke betrokkenheid.

Een televisiezender in Abu Dhabi zei een telefoontje te hebben gekregen van iemand die zei namens het Democratische Front voor de Bevrijding van Palestina (DFLP) te spreken en die de verantwoordelijkheid claimde. De man zei dat een van de toestellen was gekaap .

Een officiële woordvoerder van het DFLP ontkende later iets met de aanslagen te maken te hebben.

Een televisiestation in New York heeft gemeld dat beide vliegtuigen die dinsdag tegen de twee torens van het World Trade Center in New York zijn gevlogen waren gekaapt in Boston.

De zender zegt dat te hebben vernomen van politiefunctionarissen.

Shit jong, zie nu op de tv palestijnen dansen ik bedoel, ze dansen voordat er doden zijn gevallen in amerika. En peace symbolen maar maken. ik bedoel zijn ze in amerika aan het dansen als er in israel aanslagen worden gepleegt tegen palestijnen, nee ze proberen er wat aan te doen, of het nou de juiste manier is kun je je afvragen, maar ze proberen het.

Hoer man , die staan daar gewoon te vieren dat er 10000 mensen dood zijn . als ik zo iets zie dan wordt ik echt wel aggressief , de KUT palestijnen mogen in Amerika wonen , en ze geven je zo iets terug ....

Ahhhh die gasten zou ik graag willen meppen.

on-menselijk

Die Palestijnen lachen echt niet meer, als ze binnenkort allemaal bloedend op de grond liggen (denken deze mensen nu gewoon ECHT niet na:? |( )...

Greetz.

:| :|

Reactie van een vriend van mij:

"ik roep bij deze op tot een nieuwe kruistocht ter uitroeiing van het Palestijnse ras"

Als ze er toch achter zitten dan mogen ze van mij heel Palestina afbranden.

Originally posted by Arne@Piaggio

"ik roep bij deze op tot een nieuwe kruistocht ter uitroeiing van het Palestijnse ras"

IDD

los je gelijk nog een probleem op, het probleem israel/palestina....

Originally posted by Boeie
ja ff tv kijken dus

heel manhattan wordt ontruimd......

witte huis ontruimd na bedreiging....

damn dit wordt nog wat....

het waren 3 gekaapte vliegtuigen.

Het zijn er 4 ook nog 1 in pitsburg

Zeker en vast, er zullen nog wel represailles komen.

Status
Not open for further replies.