This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wo 3

Status
Not open for further replies.

er is volgensmij nog niemand die dit heeft opgeeist(zou ook erg dom zijn), verder is dit echt niet vet, kijk amerika mag dan wel bemoeizuchtig zijn maar dit gun je niemand, en als zo'n gekke terrorist nou ff een ingeving krijgt en ff op amsterdam crasht?

Originally posted by Boeie
nouja daar gaat het niet om wahid maar gewoon, ik vind dat je dit niet echt vet mag vinden ofzo...

denk maar wat je wilt denken maar meld dat niet zo provocerend op het forum.....

Flikker eens op zeg met je provocerend.Mafkees.Noem je dit provocerend???
Man ik ben nog niet eens begonnen joh!
Shit hey!

Als het een ''Terroristische'' actie is het juist de bedoeling dat het zo snel mogelijk wordt opgeeist.De bedoeling van zon actie is namelijk aandacht!!!!!
En Amsterdan cq nederland is geen doelwit voor zulke lui!!!!

Originally posted by Arne@Piaggio
Wahid als je zo doorgaat krijg je een tijdelijke ban.

Hij moet gewoon niet zeggen dat ik provocerend bezig ben.Als ik er zo over wil denken dan doe ik dat.En dan kun je me nu wel de mond gaan snoeren maar dat heeft al helemaal geen nut!jul;lie mogen dat zielig vinden en dat begrijp ik ook wel!!!
Alleen ik vindt dta gewoon niet.Dat is mijn mening punt uit!!!
Je bent toch geen BVD'er of zo he???

Nee...maar je denkt nu ff niet helemaal goed na. Kijk: ik vind Amerika ook een kutland (dikke gasten en zo :|) Maar zo absoluut kut zijn ze niet, ken wel slechtere regeringen (Taliban/Zuid-Korea)

nee ok ik vind ook best dat je je eigen mening mag hebben, geen problemen mee....

maar zoals door verder iedereen gezegd wordt, dit is toch sad???

niet alleen voor Amerika (ik vind het ook niet een superland) maar gewoon voor de hele wereld!!

Originally posted by Arne@Piaggio
Nee...maar je denkt nu ff niet helemaal goed na. Kijk: ik vind Amerika ook een kutland (dikke gasten en zo :|) Maar zo absoluut kut zijn ze niet, ken wel slechtere regeringen (Taliban/Zuid-Korea)

En er zijn regeringen die slechter zijn ja!!!
daar ben ik het wel mee eens ja.Alleen ik haat Amerika om verschillende redenen.Vooral dat schijnheilige gedoe en zo.Maar ik zal me wel stil houden!!!

Het is kut voor amerika ja!!Daar ben ik het mee eens!
Maar waarom is het sad voor de hele wereld???
Leg dat eens effe uit????

dit heeft gevolgen voor de hele wereld omdat amerika toch gewoon een zgn 'wereldland' is???

bush slaat echt wel trug hoor....

maare ik ga nu ook ff tv kijken, want vind het toch wel 'spannend'

Weer een vliegtuig op weg naar Pentagon, F-16 er8eraan om hem neer te knallen, zeiden ze bij NOS

Dis wel errug hoor :|

true arne....

net op CNN

daar kan je het het actueelst op volgen

CNN dwd zei net een waar woord:
"This might be the day that the luck of America is over"

A group with palestine in the name claims it....

Last edited:
Het WTC is dus wel een fuckin belangrijk gebouw he. Alleen daarom is het al van invloed op de hele wereld. Kijk maar naar de beurskoersen in Nederland, die stortten gelijk in.

Die palestijnse groep is veel te klein om dat te hebben gedaan.Zal wel een andee groep zijn.
Maar ik zeg voorlopig niks meer.lijkt me verstandiger!

Ik hoop i.i.g. dat het Palesteinen of whatever zijn geweest. Stel je voor dat de Amerikanen alleen maar denken dat Nederland er achter zit (is maar een idee). Dan hebben we een hoop dikke stront hier....

Status
Not open for further replies.