Originally posted by Bart Nrg Mc2
Erg ziek dit, heb net gekeken op t.v. met het was inderdaad apocalyptisch zoals ze zeiden...
Er gaan iig koppen rollen...
Greetz.
Originally posted by Hebo-47.6mm
Nu kunnen de Amerikanen ook es een keer flink in hun broek poepen!
Kutland!
Nu rollen er tenminste een keertje koppen bij de Amerika dewds!
En maar denken dat ze zich overal mee kunnen bemoeien omdat ze daaro toch wel safe zitten,mooi niet dus!!!
En de Palestijnen hebben toch nisk te verliezen.En wie willen ze gaan straffen.Palestijnen?Haha.Die hebben toch niks te verliezen in hun krotten en uitzichtloze toekomst shit!
Nu kunnen de Amerikanen ook es een keer flink in hun broek poepen!
Kutland!
}) }) })
Originally posted by Arne@Piaggio
Waar bemoeien ze zich mee dan. Stel je voor dat ze zich niet hadden bemoeid met Europa tijdens de Duitse bezetting.
Originally posted by AEROX-GUY
Wat ben jij een eikel zeg!!! .............. goddomme
Dit zegt al genoeg.
Als je het niet snapt dan snap je het niet en dan is het ook niet uit te leggen!!!
Ik ga hier ook niemand proberen te overtuigen.Heeft toch geen zin.Dit was gewoon te verwachten!!!!
En bovendien.De Amerikanen bemoeiden zich pas met WO2 na de aanval op hun!!!Anders hadden ze echt niet veel mee geholpen.Maar ja,totaal andere situatie.Dat ging om een land met een leger dat andere landen bezette.
Nu gaat het om het feit dat bijna heel de wereld het min of meer goedkeurt dat een land een volk bezet en onder controle heeft!!!
En men kijkt gewoon toe!Daar gaat het waarschijnlijk om!
Originally posted by Boeie
ik wil je gezicht nog weleens zien hebo-47.6mm als we echt dus in een soort WO3 komen....
dit is gewoon catastrofaal, ik moest bijv. gelijk aan ID4 denken.
"when the fat lady sings"
Wahid....Amerika keurde de acties van Israel af die zij uitvoerden bij de Palestijnse gebieden. Je moet wel weten waar je het over hebt!
Doe niet zo triest man, dit had ik niet van je verwacht..mensen zijn mensen, al zijn het Amerikanen.