This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wo 3

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Erg ziek dit, heb net gekeken op t.v. met het was inderdaad apocalyptisch zoals ze zeiden...

Er gaan iig koppen rollen...

Greetz.

Nu rollen er tenminste een keertje koppen bij de Amerika dewds!
En maar denken dat ze zich overal mee kunnen bemoeien omdat ze daaro toch wel safe zitten,mooi niet dus!!!
En de Palestijnen hebben toch nisk te verliezen.En wie willen ze gaan straffen.Palestijnen?Haha.Die hebben toch niks te verliezen in hun krotten en uitzichtloze toekomst shit!
Nu kunnen de Amerikanen ook es een keer flink in hun broek poepen!
Kutland!
}) }) })

ik wil je gezicht nog weleens zien hebo-47.6mm als we echt dus in een soort WO3 komen....

dit is gewoon catastrofaal, ik moest bijv. gelijk aan ID4 denken.
"when the fat lady sings"

Originally posted by Hebo-47.6mm

Nu kunnen de Amerikanen ook es een keer flink in hun broek poepen!
Kutland!

Ondanks dat ik Amerika ook haat (ziek en raar land), denk ik dat dit niet alleen Amerika aangaat, maar ook de hele wereld...

Greetz.

Wahid....Amerika keurde de acties van Israel af die zij uitvoerden bij de Palestijnse gebieden. Je moet wel weten waar je het over hebt!

Wat ben jij een eikel zeg!!! .............. goddomme

Originally posted by Arne@Piaggio
Waar bemoeien ze zich mee dan. Stel je voor dat ze zich niet hadden bemoeid met Europa tijdens de Duitse bezetting.

Dit zegt al genoeg.
Als je het niet snapt dan snap je het niet en dan is het ook niet uit te leggen!!!
Ik ga hier ook niemand proberen te overtuigen.Heeft toch geen zin.Dit was gewoon te verwachten!!!!

En bovendien.De Amerikanen bemoeiden zich pas met WO2 na de aanval op hun!!!Anders hadden ze echt niet veel mee geholpen.Maar ja,totaal andere situatie.Dat ging om een land met een leger dat andere landen bezette.
Nu gaat het om het feit dat bijna heel de wereld het min of meer goedkeurt dat een land een volk bezet en onder controle heeft!!!
En men kijkt gewoon toe!Daar gaat het waarschijnlijk om!

De Palestijnen hebben gezegd dat ze er niks mee te maken hebben nu. Maar ik vind wel dat je dom lult Wahid. Sorry maar Amerika heeft geprobeerd vrede te stichten in Israel. Dat ze zich daar nou niet aan de Oslo akkoorden kunnen houden (schuld van beide partijen)

Dit zijn gewoon zieke acties!

Originally posted by Boeie
ik wil je gezicht nog weleens zien hebo-47.6mm als we echt dus in een soort WO3 komen....

dit is gewoon catastrofaal, ik moest bijv. gelijk aan ID4 denken.
"when the fat lady sings"

Er komt geen WO3!!!
En bovendien zou je mijn gezicht nu eens moeten zien ja!!!
Hele vette smile op mijn gezicht!!!
8)

Doe niet zo triest man, dit had ik niet van je verwacht..mensen zijn mensen, al zijn het Amerikanen.

Ik vind dit eerlijk gezegd niet echt om te lachen, het IS geen probleem van Amerika denk ik... Ik denk dat het de rest van de (beschaafde) wereld ook aangaat...

Sorry; ben niet goed geinformeerd; weet iemand wie dit op z'n geweten heeft???

Greetz.

Wahid....Amerika keurde de acties van Israel af die zij uitvoerden bij de Palestijnse gebieden. Je moet wel weten waar je het over hebt!

Weet ik Arne!!!
Alleen iets officieel afkeuren is niet genoeg!!!
Daar gaat het om!!!!
Als de Palestijnen olie zouden hebben dan zouden ze wel actie hebben ondernomen of zo!!!
Net zoals met Irak en koeweit.Waarom ging Amerika daar tof doen en zo.Puur en alleen om de olie hoor.Anders hadden ze zich daar ook niet mee bemoeit.Men kan wel dom lullen en zeggen wij keuren bla bla af.Maar het blijft zo dat men er niets aan doet.

Doe niet zo triest man, dit had ik niet van je verwacht..mensen zijn mensen, al zijn het Amerikanen.

Ik heb hier gewoon een hele sterke mening over!!!
En ik zeg ook niet dat ik het leuk cq goed vindt dat er nu allemaal doden zijn.Ik heb alleen gewoon zoiets van nu krijgt Amerika eens iets terug!

nouja daar gaat het niet om wahid maar gewoon, ik vind dat je dit niet echt vet mag vinden ofzo...

denk maar wat je wilt denken maar meld dat niet zo provocerend op het forum.....

Status
Not open for further replies.