This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Menn0

Ouwe plakkert


Zag er nog geen dus bij deze

Vandaag gaat het dan echt gebeuren: het WK barst los! Weken, zo niet maanden heeft men er zich op verheugd. Er wordt vandaag afgetrapt met twee wedstrijden uit groep A. Gastland Duitsland treft Costa Rica, Polen zal het moeten opnemen tegen Ecuador.

Leuk topic voor nabeschouwingen, commentaar en dergelijke. En natuurlijk wat gaat Nederland er van bakken???
 
Duitsland 4-2 gewonnen
Eerste 15 minuten waren leuk om te zien (3 doelpunten), daarna vond ik het minder interessant worden.

Duitsland viel me eigenlijk tegen (beetje loos rondspelen, amper acties, brakke verdediging, 2 tegendoelpunten)
 
Costa Rica speelde zo slecht...x|
En dan wint het zogenaamd 'Grote' duitsland maar net van...:X
 
WK-Penalties bij Veronica in de rust, vind ik veel leuker:+

Ik vond Duitsland maar slecht spelen, die gaan in de kwartfinales hard onderuit met zo'n achterhoede.
 
Moest gvd tot half 9 werken. Iedere keer bij die klant met een schuin oog naar de tv kijken. Terwijl al mn maatjes al naar de kroeg waren.
 
Achman, het was duitsland maar.
Costa rica speelde in ieder geval HEEL slecht, die neger voorin die schopte geen bal goed raak de eerste helft. :X
 
0-1 @ polen - ecuador nu toch?
ik had eigelijk eerder verwacht dat polen wel voor zou gaan staan maar tis nog niet gespeeld :+
 
Ik vond Duitsland een beetje ''onsportief'' spelen

Tegenover de toeschouwers in iedern geval

Als oraniserend land mag je ook best zorgen voor wat amusement, maar toen ze eenmaal (dachten) de overwinning binnen te hebben gingen ze zo rustig en saai spelen...
 
RobertD said:
En dat gaat ook heus nog wel 1 - 1 worden

ben ik nog niet zo zeker
engeland speelt mss niet hun beste voetbal maar ze doen het best goed, bter dan duitsland
en ondertussen is het ook al half time
 
Polen - Ecuador had ik goed in me toto 8).

Verder kijk ik alleen Nederland, en die andere ja misschien als ik ze tegen kom blijf er in ieder geval niet voor thuis.
 
Engeland - Paraguay 1-0

Zwakke wedstrijd van de Engelsen, alleen verdediging was een blok anders hadden die paraguayanen nog wel gescoord
 
Is de wedstrijd van Engeland al geweest?
Hoeveel stunt het in de rust?
Beter ook 1-0 dan heb ik weer puntjes bij de poule :W