Witte rook gy6

Tgroen14

Member
Hoihoi,

Ik heb recent een 72cc cilinder onder mijn turbho rl50 gezet. Sinds die vervanging komt er bij stationair en wegrijden witte rook uit de uitlaat en lijkt het bij rijden weg te gaan. Maar soms ook op hogere snelheden/top houdt t gas ff in en pakt ie t op. Iemand enig idee wat t kan zijn?

Setup:
72cc cilinder met originele kop
7 gram rollen
Sproeier 86 met originele carb
Witte drukveer malossi ( wordt nog vervangen voor gele)
Witte trekveertjes in originele koppeling

Groetn
 
Advertisement - register to remove this

Dat is dus wat 4slaf4life ook aangeeft , heel vreemd. Heb de scooter bij 2200 km gekregen , deze had 2 jaar stilgestaan en de carb was helemaal aangevreten door de e10. Ik heb toen een imitatie carb gekocht , de motor nooit goed lopend gekregen hiermee , had bij ali een set van 10 sproeiers gekocht om te testen. Ten einde raad een orginele keihin gekocht , deze zat er ook op met een 84 sproeier. In de nieuwe zat een 85 hiermee ben ik eerst gaan proberen , en de bougie test gedaan . Loopt al 4200km perfect en een verbruik van 1 :35 , ik ben tevreden zo.
Maar verschil is er dus zeker.
 
Dat is dus wat 4slaf4life ook aangeeft , heel vreemd. Heb de scooter bij 2200 km gekregen , deze had 2 jaar stilgestaan en de carb was helemaal aangevreten door de e10. Ik heb toen een imitatie carb gekocht , de motor nooit goed lopend gekregen hiermee , had bij ali een set van 10 sproeiers gekocht om te testen. Ten einde raad een orginele keihin gekocht , deze zat er ook op met een 84 sproeier. In de nieuwe zat een 85 hiermee ben ik eerst gaan proberen , en de bougie test gedaan . Loopt al 4200km perfect en een verbruik van 1 :35 , ik ben tevreden zo.
Maar verschil is er dus zeker.
Ja blijft vreemd maar opzich een 82/84 zou ik niet al te raar van op kijken. Heeft er trouwens iemand ervaring met die nokkenasjes van ali ? En hebben die ook echt nut ?
 
Back
Top