WinterCup 2005-2006

mail is verstuurd naar:

Thunderracing
Arnoud
cunoh
Daniel
Rik (ik neem aan dat ik hem niet nog naar lydia hoef te mailen?)
RoP

ik zou de rest willen verzoeken om hun mail adres ff af te staan zodat jullie ook alle info hebben incl de offerte ... indien er mensen zijn uit het bovenstaande lijstje die de mail ontvangen namens meerdere dit ook graag ff laten weten
 
Mogguh jonges...

Daan stelde me net ff op de hoogte...

Tenzij het te laat is zouden ik en René (Schilpedinges) ook nog mee willen zeeeeeeeeer hoogstwaarschijnlijk...

Is dat nog een optie ????

Ik hoort t wel
 
voorlopig niet ... als er mensen afzeggen is er pas weer plek ivm gebrek aan streetmagics ... zal het wel laten weten als er uitvallers zijn

ik mis trouwens nog wat email adressen:
VegaGucci
PJ
DDL junior
David
Jorick??
 
DDL junior komt hier nooit online, maar heb al voor hem betaald.

Btw, anders bij veel animo geen optie voor 2 groepen weer?
 
ja we gaan niet met 17 man tegelijk de baan op ... gewoon kwalificeren en dan een A en een B klasse ...


contact met yorick is ook al geregeld via RoP, dave heeft de mail vanavond ontvangen mis nu allen nog Vegagucci en PJ ....

betalingen gaan al heel vlotjes ... ik ga aankomende week bevestigen het liefst doe ik dat al rond donderdag/vrijdag, denk wel dat dat gaat lukken

i'll keep u updated
 
even een oproep aan een ieder die het bedrag nog niet heeft overgemaakt ... doe dit ff aub ik wil het namelijk gaan bevestigen .....

betalingen die in orde zijn:

dani
ddl junior
thunderracing
arnoud
vegagucci


ik heb nog geen afschrift gehad van mn bank ... het kan dus zijn dat je wel betaald heb maar niet in dit lijstje staat .... als je betaald heb ben je VERZEKERD van deelname dus maak je niet druk ... dus nogmaals voor de gene die nog niet betaald hebben ... ff snel storten aub dan kan ik het gaan bevestigen zodat alles vast staat
 
naar mijn weten zijn op het moment deze mensen al verzekerd van een fiets:

dani
ddl junior
thunderracing
arnoud
vegagucci
cunoh
D@ve

wederom ... heb je al betaald maar sta je niet in dit lijstje ... don't worry ik heb nog geen afschrift gehad dus et kan zijn dat je er niet tussen staat ... in het geval dat je wel betaald heb ben je uiteraard ook verzekerd van een plek ... ik wacht nog steeds op mijn afschrift zodat ik het helemaal precies kan bekijken
 
ik ben een beetje van de oude school ... bovendien had ik dat nooit nodig aangezien ik als pizza bezorger mn geld contant kreeg ... nu toch maar is aangevraagd dat internet bankieren ... net als mn home made pinpas :D
 
dani
ddl junior
thunderracing
arnoud
vegagucci
cunoh
D@ve
RoP#10


dit zijn de enige waar ik tot nu toe over weet zou dus nog steeds kunnen dat je er niet tussen staat (als dit et geval is stuur me ff een pm aub ... ik hoef geen printscreens oid ter bewijs ik geloof je wel op je woord) ik ga morge reserveren zodat niemand onze plek in kan pikken
 
Back
Top