Wil sneller dan Malossi Sport 50cc

Wat een topic weer 8P

Als je van die 0t0 whieliees wil trekken :+

Koop dan gewoon een TP due + met een shot en een 19/21mm carb. ;)

Mensen met een DR70 (RPM) die denken dat ze een monster onder hun ass hebben :L

dat vind ik een beetje gay..

succes ermee

:#
 
dat ie verder moet blijven dromen want alleen met een über getunede sprinter trek je meneer motoragent eruit.

En onder afwerken versta ik het ontbramen / bevels aanbrengen bij de spoelpoorten / uitlaatpoort. Net gietwerk mag ook wel tegenwoordig. Overigens zat er een gietfoutje in mn dr70 (rpm) dus zo geweldig vind ik dat nou ook weer niet:p
 
dat ie verder moet blijven dromen want alleen met een über getunede sprinter trek je meneer motoragent eruit.

En onder afwerken versta ik het ontbramen / bevels aanbrengen bij de spoelpoorten / uitlaatpoort. Net gietwerk mag ook wel tegenwoordig. Overigens zat er een gietfoutje in mn dr70 (rpm) dus zo geweldig vind ik dat nou ook weer niet:p


Waarom denk je dat DR zo goedkoop is ? 8P

Daarom dat het zoveel verkocht wordt aan tjoeners, niet omdat het zo super geweldig is

enigste is dat het slijtvast is maar daar blijft het ook bij :+
 
Ik heb zelf een Slider(81kg met volle tank dacht ik) en met me DR70(standaard dr70 gewoon) trok ik wel autowheelies.

Afgelopen zomer had ik hem op een gegeven moment zo afgesteld dat ie en snel naar z'n top trok en autowheelies trekte.

Setup:

-DR70
-Stage 6 koppeling
-Hebo vario
-Yasuni R
-Dellortho 17,5mm, daarvoor Metrakit 17,5mm daar ging het ook mee.
-Adige membraam
 
dat ie verder moet blijven dromen want alleen met een über getunede sprinter trek je meneer motoragent eruit.

En onder afwerken versta ik het ontbramen / bevels aanbrengen bij de spoelpoorten / uitlaatpoort. Net gietwerk mag ook wel tegenwoordig. Overigens zat er een gietfoutje in mn dr70 (rpm) dus zo geweldig vind ik dat nou ook weer niet:p


ik bedoelde daar ook neit mee dat ik met zn setup er een motor mee uit zou rijden maar dat het geen probleem is om te ontkomen voor zn motormuisje
 
@smoothslider

mijn rox is 112 kg dacht ik, met volle tankt, dus dat scheelt nogal. maar ik ga dus denk ik voor de malossi sport70, en dan waarschijnlijk laten tunen. maar ik meot even kijken, het bedrijf dat hier cilinders tunede is ermee gestopt met tunen van scooters..
en heb geen zin om 15 euro aan verzend kosten te gaan betalen en dna nog eens tune kosten...
 
1239175056a.jpg


We hebben nu wel genoeg mooie praatjes gehoord hier lijkt me? Wat je uit de posts kan opmaken is dat dr70 of sport70 niks uitmaakt qua power, maar wel in prijs. Als je om 15 euro moeilijk doet zou ik dus gewoon de dr70 (eventueel RPM) pakken en knallen maar. Ten opzichte van je 50cc is het sowieso wel een verbetering dus ja.

"autowheelies" zit je hier voor op het verkeerde forum, je kan met een snorscooter of een 4takt ook wel wheelies maken met een minimaal rukje aan het stuur, lekker spannend. Ik kan het zelfs met mijn fiets :rolleyes:
 
ik weet niet of ik het erbij heb gezegd, maar moet er wel iedere dag mee naar school kunnen
haha en fiets kan ik ook hahah, das niet zo moeilijk..
 
dat kan wel met de DR70RPM, wel een beetje warmrijden eerst als je hem nog lang wilt gebruiken, maarja das eigenlijk met alle opgevoerde scooters zo.
 
okee. maar ik ga toch voor de malossi sport70.. die paar euro's maken mij niet uit.
maar maatje van mij wil dr70(rpm) maar hij heeft een yasuni Z. gaat dat wel goed?
wist het zelf namelijk niet meer zeker, dacht van niet, maar ik vraag t dus bij deze aan jullie;)
 
Je gaat spijt krijgen van die malossi sport...

Yasuni Z op een DR70 kan natuurlijk, maar dat gaat nooit echt knallen.
 
@spNK
ik twijfel weer... ik wacht eventjes. het is toch niet echt nodig en tot eind april zijn er hier toch nog dikke controles enz. maar nu weer lichte voorkeur voor dr70rpm via revolution.nl

okee
 
@ silliey
nou ja dat weet ik wel. 2 fast 4 race cilindertje of een 86cc mhr big bore en de nodige setup.. maar waar haal ik t vandaan en van welk geld:p.
 
Met big bore moeten je carters ook gekotterd worden hé..
ivm de krukas enzo:p.

Tis maar waar je je geld aan uit wilt geven
is het voor een straat setup of sprint?
Waar je het vandaan haalt- Internet
Het geld-Werken of wietplantage:D?
 
Back
Top