wil nieuwe uitlaat! welke beste prestatie

aeroxracer666

Aerox Aka Dark Dream
hoi ik heb vandaag es ff geld aan de kant geschoven en wilde ff nieuwe uitlaat vor mn 50cc rox hebbe:D mar nu de vraag welke zou beter presteren de yazuni Z of de laser X pro (chroom natuurlijk;)) iemand een id ik hoor het graag

Advertisement - register to remove this

denk de laser-x pro maar het zal niet errug veel uitmaken! en voor de looks zou ik ook zeker de laser nemen.. super moeie uitlaat met goeie resultaten en doet ut ook erg goed op een laagtoerige 70cc ;) voor kijk op de toekomst

Omdat er in de Z schotten zitten en dit zal op de std. cilinder misschien wel fijn rijden maar zodra je ook maar een andere cilinder aanschaft die hoogtoeriger is bv. dan zal de Z niks meer doen door de kutschotten... Ook maakt hij met demper evenveel geluid als zonder demper (dit komt dus door de schotten). De X-Pro hierin tegen zal het ook leuk doen op snellere setups en is mooier, exclusiever en beter qua prestaties...

Keus lijkt me niet moeilijk denks?

Wat voor rond die prijs ook een leuke uitlaat is, is de Bidalot S2. Als je echt tussen die 2 wilt kiezen, neem dan de xpro. Maar ik heb echt hele goede ervaringen met de S2.

Nee R zit niet vol met schotten, maar is wel wat duurder...

Als je gaat zoeken zul je zien dat heel veel mensen de Yasuni R op de std. cilinder aanraden.

1: Hij doet het gewoon erg lekker (ook op de std. cilinder)
2: Hij doet het ook gewoon erg lekker op de snellere cilinders..
3: Het is gewoon een mooi pijpje.

Nadelen ervan vind ik:

1: Iedereen heeft er al 1tje.
2: Geluid is veel te zacht. (ook op laagtoerig 70, zoals bijvoorbeeld een Shot die veel meer produceert) Maar dit is voordelig en nadelig.

Dus ja dit pijpje is cker een aanrader.

Back