Wie woont er nabij

Harrr

Well-Known Member
Dag allen,

Voor mijn Agility carburateurs ben ik op zoek naar rubberen pakkingen van de vlotterbak ( 16116-KGC5-900 ). Gevonden bij:
Zandri https://www.zandri.nl/vlotterbak-pakking-carb-agility-s8.html?___SID=U
M2 trading https://www.m2trading.com/nl/webshop/universeel/pakkingen/vlotterbakpakking-kymco-16116-kgc5-900
Maarheeze (Maarheeze https://www.fietsservicepunt-maarhe...ak-pakking-carb-kymco-agility-s8/#description.
Kost steeds € 2 a 3. Echter, verzending bedraagt bij deze drie aanbieders pakketje tarief 5 a 6 Euro.

Vraag: Wie woont er nabij Groesbeek, Sittard of Maarheeze? Wie kan er twee voor mij afhalen en in een envelopje naar mij zenden in Noord Nederland? Ik kan van te voren het aankoopbedrag naar u overmaken of naar de aanbieder.

BVD en met vrgr Harry
 
Advertisement - register to remove this

Misschien snap ik het niet helemaal, maar wat is het probleem? Je vind de verzend en verpakkingskosten teveel?
 
Echter, verzending bedraagt bij deze drie aanbieders pakketje tarief 5 a 6 Euro.
Wanneer je de verzendkosten niet wil of kan betalen, zou ik je adviseren om een scooterzaak in de buurt te bezoeken en vragen of zij de pakkingen voor je kunnen bestellen.
Dit kunnen ze waarschijnlijk in bulk doen zodat er geen verzendkosten berekend wordt.
Je kan ook bestellen via een "China" website.
Gratis verzending, maar langere levertijd....
Het is maar waar je voor kiest..........................................................................................
Succes met je zoektocht !!!
 
Het betreft idd de verzendkosten waar ik tegen aan hik. De verhouding van een pakking a €2 en voor €5 aan postzegels.
Op audiofora is dit een erg veel gebruikte werkwijze onder members bij aanschaf van kleine electronica-componenten. Of een Marktplaats aanschaf waarvan de aanbieder niet verzenden wil, dan kopen en verzenden forumleden. Het lijkt erop dat ik het hier anders zal moeten oplossen. Dank voor t meedenken.
Groet,
 
Het betreft idd de verzendkosten waar ik tegen aan hik. De verhouding van een pakking a €2 en voor €5 aan postzegels.
Op audiofora is dit een erg veel gebruikte werkwijze onder members bij aanschaf van kleine electronica-componenten. Of een Marktplaats aanschaf waarvan de aanbieder niet verzenden wil, dan kopen en verzenden forumleden. Het lijkt erop dat ik het hier anders zal moeten oplossen. Dank voor t meedenken.
Groet,

@Harrr,

Ik woon in de buurt van Sittard en ga binnenkort weer iets bestellen bij M2trading, echter zal dit pas over een weekje of twee zijn. Ik weet niet in hoeverre er haast bij zit, anders bestel ik dat onderdeel gewoon mee...
 
Beste Gerard,
Dank u wel. Tijd maakt niets uit, ik heb graag eea liggen. Ik zal een PB opmaken en aan u zenden, nogmaals dank,
Hartelijke groet,
 
Ik zag op Alieexpress een compleet nieuwe carb voor maar €18.Uit ervaring weet ik dat je daar met de verkoper kan afspreken dat hij het met spoed verzend.Dan heb je het binnen een week binnen.Echter weet ik niet of de kwaliteit aanvaardbaar is.
 
Back
Top